Braziliško etapo pabaiga

Beveik visi šių metų Sūduvos brazilai – Alcantara, Negreiros, Pedro ir Willeras. Trūksta tik Thiago, nes jis tose rungtynėse žaidė.

Šių metų matematika paprasta – sezoną Sūduva pradėjo turėdama net penkis brazilus. Pernai jau žaidę Willeras, Negreirosas ir trys naujokai – Pedro iš Vėtros ir Thiago bei Alcantara. Sezono pradžioje daug žaidė pirmieji keturi, nes Alcantara apskritai buvo traumuotas. O kai Gabrį pakeitė Pankratjevas, brazilų matėme vis mažiau ir mažiau. Pedro apskritai dingo ir nebepasirodė, Willeras gavo traumą, o po jos taip ir neįsipaišė į komandą, Negreirosas žaidė nuolat, bet šiemet nieko gero taip ir neparodė, Alcantara už pagrindinę komandą viso sužaidė 11 minučių. Vienintelis žmogus, turėjęs garantuotą vietą pagrindinėje sudėtyje buvo Thiago, tik Pankratjevas jį iš gynybos pastūmė į saugus. Tačiau ir Thiago prieš pora savaičių gavo traumą ir kol kas ilsisi. Neseniai pasklido kalbos, kad brazilų kolonija Sūduvoje buvo griežtai išdraskyta – komandoje po antro rato liko tik Thiago. O kad jis traumuotas, tai jau kelintas rungtynes aikštėje nematome  nė vieno brazilo. Gan retas vaizdelis pastarųjų metų Sūduvoje. Ar brazilų era mūsų komandoje baigėsi, kaip ji, atrodo, baigiasi ir visoje A lygoje?

Vencevičius ir Thiago. Vienintelis likęs ir kol kas daugiausiai už kitus šiemet žaidęs.

O prasidėjo viskas prieš kokius ketverius metus. Jei klystu – pataisykit. Kiek pamenu, pirmąjį brazilą į Sūduvą atvežė italas treneris Rino Lavezzini, pakeitęs vyriškį, kurio dabar net pavardės nepamenu. Tas vyriškis buvo pakeitęs atleistą Gabrį, bet šis eksperimentas baigėsi tuo, kad Sūduva su italu priešaky vos ne vos išsikapstė iš paskutinės vietos.

Otavio Braga – žaidėjas, apie kurį ko gero likę patys geriausi prisiminimai. O štai čia – jo prisiminimai apie Lietuvą. Foto iš fksuduva.lt

Pirmasis brazilas buvo Otavio Braga. Italas jį atsivežė ne šiaip sau – šis brazilas atkeliavo ne tiesiai iš Brazilijos, o iš kokios trečios Italijos lygos. Braga iš esmės atvyko pabaigt savo karjeros, ką sėkmingai ir padarė. Pernai jis dar sulošė keletą rungtynių ir net įvarčių įmušė (pvz., Bergeno Brannui UEFA taurėje). O šiemet jo tiesiog nebeliko. Gaila, kad net keletą metų Sūduvoj buvę žmonės išnyksta kaip dūmas – be jokio pranešimo – nei kur jie iškeliavo, nei ką ketina veikti. Apie Braggą pamenu tik tiek, kad jis berods Kaune sporto mediciną studijavo ir lyg ketino toje srityje toliau darbuotis. Taip kad gali būti, jog jis vis dar gyvena Lietuvoje, tik mes apie tai nežinome. Tačiau čia jau kita tema ir kita istorija, todėl jos toliau nebevyniosiu.

Egzotikos Sūduvoje jau tada buvo (žaidė Kristianas Sagna iš Senegalo), tačiau pirmasis legionierius iš Brazilijos tais laikais skambėjo ypač įspūdingai. Atrodė, kad su tais pirmaisiais brazilais į Lietuvą atkeliauja kitokio lygio ir stiliaus futbolas – atrodė, kad brazilų pasirodymas Lietuvoje rodo bendrą lietuviško futbolo lygio kilimą. Lygis tai tikrai kilo ir tebekyla, tačiau greitai FCV įrodė, kad brazilai su juo neturi nieko bendra. Kaip bebūtų keista, tačiau pasirodė, kad ne visi brazilai lošia kaip Ronaldinjas ar Kaka. Na bet ir vėl kita tema.

Paskui Bragą Sūduvoj atsirado dar keletas neesminių žmonių, iš kurių daugiausiai žaidė toks Cordeiro, bet didesnio įspūdžio nepaliko. Pernai apsipirkta buvo ženkliai geriau – buvo šiemet sėdęs, tačiau pernai vienas geriausių A lygos legionierų Willeras ir Negreirosas, per pusę čempionato spėjęs įmušti 13 įvarčių, tačiau šiemet taip pat nieko gero nenuveikęs.

Jose Negreiros – rezultatyviausias visų laikų Sūduvos legionierius (nors mušė tik pusę rato). Čia jis pernai žaidžia prieš Branną. O štai čia galite dar kartą pažiūrėti jo įvarčių video rinkinį – pamenu, pernai šie vaizdeliai labai įkvėpdavo. Foto iš fksuduva.lt

Ir nors dabar komandoj atrodo teliko vienintelis Brazilijos pilietis, ir tas traumuotas, aš vis tik manyčiau, kad brazilų įtaka dabartiniam Sūduvos žaidimui buvo ne tokia jau maža. Nors pirmasis brazilas komandoj pasirodė ne Gabrio iniciatyva, tačiau, manau, būtent šiam treneriui brazilai buvo labai patogūs. Jie buvo tos mokyklos atstovai, į kurią panašų futbolą Sūduvoje ir mėgino kurti Gabrys. Technišką, pagrįstą ne fizine jėga, kaip Lietuvoje dažniau įprasta, o daugybę trumpų pasų ir kone maniakišku noru kamuolį tiesiog įstumti į priešininko vartus. Juk ne šiaip sau dabar sklinda kalbos apie tai, kad Willeras buvo Gabrio numylėtinis, o treneris toleravo tokį jo elgesį, kuris tapo nepriimtinas į komandą atėjus Pankratjevui. Tai yra gandų lygio kalbos, tačiau net ir gandai nekyla be pagrindo.

Mane, pavyzdžiui, nustebino, kad šiemet komandoje neliko Bragos. Tiesiog daugybėje rungtynių pernai matėsi, kaip dažnai ir kiek daug Gabrys tariasi būtent su Braga. Jie nuolat šnekučiuodavosi ir atrodė, kad Bragai yra tiesus kelias nė į komandos gydytojo, o į trenerio asistento vietą. Bet komandoje neliko ne tik Bragos, bet ir paties Gabrio.

Trumpai tariant, manau, kad būtent brazilų legionieriai netiesiogiai prisidėjo prie to Sūduvos braižo, kuriuo dabar džiaugiamės ir kuris taip išskiria Sūduvą iš kitų A lygos komandų. Daugybė kitų komandos naujokų per pastaruosius metus atrodė renkami būtent remiantis jų sugebėjimu adaptuotis prie lengvo, techniško futbolo.

Gabrys savo tikslo siekė ilgai ir atkakliai. Nuo Lavezzini laikų, kai esminis ginklas buvo klasikinis lietuviškam futbolui tolimas perdavimas į baudos aikštelę, Sūduvos žaidimas radikaliai pasikeitė. Naujam Sūduvos stiliui tiko netgi Willero salto įmušus įvartį. Nes tokio stiliaus futbole vertinama ne tik efektyvumas, bet ir efektas. O neseniai visų matytas įvartis į TNS vartus yra dar vienas įrodymas, kaip toli pažengta formuojant naują komandos taktinį mąstymą – du žaidėjai prieš mušdami pagalvojo, todėl trečias ir įmušė. Tik dėl to daugeliui iš mūsų buvo kilusi mintis apie tai, kad Božinovskiui Sūduvoje sunku, nes pagal savo žaidimo braižą jis tiesiog netinka jau susiformavusiam Sūduvos stiliui. Panašius dalykus ko gero galima sakyti ir apie Jasaitį – iš esmės geras žaidėjas, bet jau kelintus metus niekaip neranda komandoje sau garantuotos vietos.

Be abejo, brazilai nebuvo esminis faktorius. Jei kam pasirodė, jog mėginu įpiršti tokią mintį – klystate. Esminis faktorius greičiausiai buvo Gabrys, o brazilai – tiesiog šiam treneriui labai patogus įrankis. Per Europos čempionatą man buvo keista matyti, kad Sūduvos žaidimo stilius taip primena tą, kurį puoselėjo ne viena rinktinė. Ir net jei Sūduvą skiria šviesmečiai nuo kokios nors Portugalijos ar Ispanijos, bet buvo smagu suprasti, kad Gabrys, nepaisant savo garbaus amžiaus, yra pakankamai šiuolaikiškai mąstantis treneris.

Willeras – ko gero geriausias visų laikų Sūduvos legionierius (bent jei kalbėtume apie pernykštį sezoną). Jis yra aukščiausiai siekęs legionierius – iki Rusijos aukščiausios lygos jam buvo likę ne tiek jau ir daug. O čia atsisveikinimui – ikisezoninės draugiškos, puiki bankė ir geras spektaklis – toks ir buvo Sūduvoj Willeras.

Gal ir gerai, kad brazilų šiandieninėje Sūduvoje nebeliko. Lietuviško futbolo lygis šoktelėjo ir įpirkti tokius brazilus, kurie šį lygį gerokai viršytų, matyt, jau nėra taip paprasta (kalbu apie tokius žaidėjus kai Ledesma). O vidutiokų, kurie prieš pora metų visus čia žavėjo, iš tikro komandose nebeapsimoka laikyti. Taip žaisti jau lietuviai ramiausiai sugeba.

Kitas klausimas – kurlink pasuks Sūduva vedama Pankratjevo? Kol kas bent jau man nepasirodė, kad jam ligšiolinis Sūduvos žaidimo stilius būtų nepatogus. Nesimatė jokių mėginimų ką nors radikaliai keisti. Kol kas Pankratjevo indėlis yra labai gražus – išlaikydamas tą patį lengvą, technišką, protingą futbolą jis suleido komandon gerą dozę tvarkos ir suvokimo, kad laikytis aiškaus rungtynių plano apsimoka. Darnos, komandinio darbo ir susiklausymo šiandien Sūduvoje iš tikro yra žymiai daugiau, nei sezono pradžioje. Tačiau, kad ir kokios spalvos medalį Sūduva šiemet laimėtų (o kad laimės neabejoju), aš vieną jų nusiųsčiau ir Gabriui.

Reklama

38 Responses to “Braziliško etapo pabaiga”


  1. 1 Niekas 2008-07-22 00:35

    Geras irasas.Pirmiausia ,tai noriu pasakyti,kad tikriausiai su viskuo sutinku,pradedant Gabrio itaka suduvaj,baigiant brazilais. Antra,tai Braga istiesu galejo likt suduvoj. Buvo tikrai geras legionierius,tikriausiai vienas ne tik geriausiu,bet ir vykusiu suduvos transferu,kaip ir Padimanskas ,Macola.Taip pat noreciau pasakyt,kad mano kuklia nuomone,Pankratjevas tikrai geras treneris:jis ivede drausme,ko trukdavo prie Gabrio,taip pat atsirinko zaidejus,kurie siai dienai geriausi ir juos stengiasi isnaudot,ko Gabrys kartais nesugebejo(ypac pasireiske siame sezone)

  2. 2 diletantas 2008-07-22 07:53

    perskaicius straipsni, labiausiai isimine ditirambai gabriui :)

  3. 3 ponas pop 2008-07-22 08:48

    jau kaip yra taip yra:)) aš apie tai jau galvojau seniai – tiesiog pasitaikė gera proga tas mintis susiet su gyvenimu. jei galvojat kitaip – galima diskutuot:) šiaip tai “gabrio sūduva” taip niekada ir nebuvo normaliai analizuota – dėl to man visuomet liūdna – išeina žmogus ir tarsi jo nė nebūtų buvę. tas pats liečia ir komanda tylomis paliekančius žaidėjus. o juk jie visi palieka pėdsaką komandoj.

  4. 4 pupo 2008-07-22 08:59

    siaip tai braga daznai matau, tai turbut jis ir liko lietuvelej ta medicina studint… paskutini karta maciau ji beroc losian su kaunu…

  5. 5 Lukas 2008-07-22 15:57

    nemanau kad willeras geriausias suduvos legionierius. as si titula dalinciau and bragos ir koziuberdos.

  6. 6 ponaspop 2008-07-22 17:22

    iš dalies su tavim sutinku – dėl tos vietos ilgai svarsčiau. tikrai nenoriu nuvertint nei bragos, nei ypač kozyuberdos. tačiau, galvoju, kad willeras iš esmės yra apskritai aukštesnio lygio nei mūsų čempionatas žaidėjas – galbūt ne visada dėl įvairių priežasčių tą lygį pas mus jis parodydavo, tačiau tai yra vienas iš tų retų žmonių, kurie galėtų lošt ir rimtesniame čempionate.

  7. 7 Žinovas :) 2008-07-22 17:33

    Willer šiandien aktyviai bėgiojo senajame stadione, suko ratus gan ilgai. Ar čia tik taip fizinę formą palaiko, ar dar kas? :)

  8. 8 ponaspop 2008-07-22 17:49

    Įdomu, įdomu. kaip bebūtų, jokių oficialių pranešimų dar negirdėjom. tik jei nebūtų atleistas – tai būtų visiškai neaišku, kaip galėjo bent jau ant suolo per rungtynes su tns nesėdėt.

  9. 9 Žinovas :) 2008-07-22 20:46

    Ei, o gal kas bent įsivaizduoja, kur būtų galima rasti ankstesniųjų sezonų komandos pilnas sudėtis? Arba visus žaidėjus, žaidusius Sūduvoj nuo tada, kai patekom į A-lygą

  10. 10 kilas 2008-07-22 22:45

    geras straipsnis :) malonu, kad kazkam rupi suduvos “metrastis”.

  11. 11 Keberiokst 2008-07-22 23:04

    Man atrodo, jog labai didelę įtaką turėjo italų trenerių darbas. Nors tiesioginių rezultatų mes ir nematėme ( kol jie dirbo Sūduvoje ), tačiau jie paliko savo žymią komandoje. Žaidimo stilius, braižas, kombinacijos – buvo reliktas ir medžiaga Gabriui, kuria jis ir pasinaudojo. Nenoriu sumenkinti Gabrio, bet žaidimo pamatą padėjo italai. Jau tada matėsi, jog jų treniriuojama komanda turi potencialą, kurio neišnaudoja. Kažko trūko. O Gabrys tuos trūkumus surado – Sūduva laimėjo bronzą ( tą patį sezoną, kada Gabrys pakeitė italų trenerius, o tai įrodo, jog treneriai ėjo teisingu keliu; gi stebūklų nebūna, rezultatai ateina tada, kai teisingai dirbama; Gabriui reikėjo tinkamos dirvos, gi Šilutės lygio komandos neiškelsi į prizininkus ).

    Tai vat, toksai mano pastebėjimas ( subjektyvus ). Indėlis įneštas ne tik legionierių – žaidėjų, bet ir legionierių – trenerių ( sakyčiau, kad ganėtinai svarus įnašas ).

  12. 12 ponas pop 2008-07-22 23:04

    Žinove – ieškok štai čia: http://www2.omnitel.net/almis/

    Visa daugumos lietuvos lygų statistika nuo 1990 iki šiandienos. ir dar daugybė visokiausių įdomybių

  13. 13 pele 2008-07-22 23:45

    Italai paruose komandą , Gabriui Likui tik formalumas .
    Italų buvo vienas trukumas kalba .
    O tas Legendinis treneris tai Zilinskas kurio Ponas pop Neprisimena :)
    beje manau ir neverta :)

  14. 15 axsel 2008-07-23 00:13

    yra geru senu suduvos nuotrauku

  15. 16 ponas pop 2008-07-23 01:02

    joo, žilinską jau prisiminiau:) mat pons varvalas, kaip ir žadėjo, man pasiuntė paštu knygutę apie marijampolės futbolą, tai jau pamačiau, kad žilinskas nemažai dirbo iki sūduvos išėjimo į A lygą. kartais gabrys netgi jo asistentu buvo.

    o fotkės lavezzini tinklapy tikrai smagios. beje, kiek supratau, tai jis dabar livorno dublerius treniruoja

  16. 17 axsel 2008-07-23 08:15

    tai jo ,neblogas treneriis bent jau mano nuomone nors dauguma trecia vieta iskovojus Suduvai nuopelnus atiduoda Gabriuj mano kita nuomone nes komanda ruose ir formavo Lavezini.

  17. 18 suvalkas 2008-07-23 08:21

    na Gabriui cia isvis jokiu nuopelnu nereikia duoti ar atiduoti, nes jis tikrai komandai nepridejo, o ir formuodavo ja neteisingai, cia gerai pabreze kad italas paruose, ir ten gabrio nera nuopelno, be to Gabrys niekad nemokejo parinkti legenieriu, pernai buvo feldmanas, cruizeiro , dar vienas ukrainietis Patapov lygtai pavarde kurie visiskai netinkami komandai buvo, kaip ir siumetinis pedro, kuris tik uzime lietuviu vieta o yra grybas paskuitinis, taip kad jeigu susudva simet ka ir iskovos tai Gabrys ne tik kad ne vertas medalio, bet netgi as jam to sniurelio ant kurio medalis kabinamas neduociau ;)

  18. 19 suvalkas 2008-07-23 08:22

    kas liecia Kaziubirda tai jis uz tuos visus brazilus yra tikrai geresnis ir nera net ka lyginti..

  19. 20 ponas pop 2008-07-23 10:11

    Nagi, Suvalkai tu čia ir mostelėjai. Pagal tave išeitų, kad pusę sezono Sūduvą pratreniravęs Lavezzini taip parengė komandą, kad paskui, Gabriui bambą bekrapštant, Sūduva dukart laimėjo medalius ir vienąkart taurę??? mažų mažiausiai, nesąžiningai tai skamba. juolab, kad sezono pradžia su Lavezzini buvo beviltiška ir jokių prošvaiščių nerodanti – dėl to ir iškeliavo jis namo. O sakyti, kad viskas buvo tobula, tik kalbos barjeras trukdė – yr biš nesolidu.

    Beje, ko tai man toks jausmas, kad Gabrys toli gražu ne visuomet turėjo galutinį žodį komplektuojant komandą. O ir Lavezinis dėl nesuprantamų priežasčių buvo atsivežęs tokių veikėjų kaip Ferrari ar Sposato, kurie iš esmės už dublerius ir telošė. Ir šiemet kelti klausimą reikia ne tiek apie Pedro, o greičiau apie tokius žmones kaip Rimas ar Alcatara, kurie net ir teoriškai atrodo nelabai reikalingi. O Pedro… čia kitas atvejis, nes teoriškai tai buvo geras pirkinys – pernai už vėtra pagrinde atlošė ir į rusijos aukščiausią lygą peržiūrai kviestas. tai arba jis sūduvoj atsidūręs žiauriai nesistengė, arba žiauriai degradavo, arba buvo pastatytas į sau nepatogią vietą arba tiesiog visiškai prie komandos nelipo.

    antra, kai taip pasakai, tai išeitų, kad pankratjevas yra iš viso dvigubas bambos krapštytojas – nes dabar tiesiog semia tai, ką Lavezzini pradėjo statyt, o Gabrys pabaigė.

    žodžiu, aš nemanau, kad visus nuopelnus vienam žmogui galima atiduot. visi savo nagus prikišo, o kas labiausiai nusipelnė visada bus sudėtinga pasakyt. aš gabrį giriu dėl to, kad jis iš visų trenerių sūduvoj daugiausia laiko praleido – todėl ir akivaizdu, kad daugiausiai dirbto tam, kad komanda būtų tokia, kokia yra dabar. ir nėra taip jau svarbu, ar pats kažką sukūrė ar paėmė ir išplėtojo tai, ką italai paliko. netgi jei vystė italų darbą – ir už tai galima girt, nes žymiai dažniau pasitaiko, kad treneris pirmtako darbą radikliai keičia.

  20. 21 suvalkas 2008-07-23 10:30

    tu bent nors kiek zinotum kiek tas gabrys cia ir kaip dirbo (tiksliau suda) kitaip sneketum, kodel jei jis toks geras niekur nebedirba? net antros komandos netreniruoja? todel kad visi furbolo pasauly zino kad jis kaip treneris yra visiskas nulis ir juodarys paskutinis, tu paklausk nors vieno zaidejo nuomones apie gabry ( nebutinai is suduvos) ir suprasi kad jis tikrai ne treneris ir tai visi zino.. todel ir dirbs daba sargu :)

  21. 22 kilas 2008-07-23 10:32

    suvalkas – tikras suduvos nuotaiku (suprimityvinta forma) is klubo vidaus skleidejas. aciu jam uz tai :) uz info. bet tuo paciu gaila, kad ant klubo yra tokiu “debesu”

  22. 23 ponas pop 2008-07-23 11:04

    kilas teisingai pastebėjo. seniai buvo galima įtart, kad suvalkas nėra eilinis žiūrovas, toks kaip mes visi:))) štai dėl to, suvalkai, mes ir žiūrim kitaip. tavo matymas yra visiškai kitoks.

    o iš šalies žiūrint, vidiniai santykiai komandoje nėra svarbūs – jei rezultatas yra. nėra svarbu, ką žaidėjai galvoja apie trenerį – jeigu komanda žaidžia ir pasiekia, mes esam patenkinti. nes visų niuansų mes niekada nežinosime taip, kaip žinai tu. iš kitos pusės – tavo nuomonė yra tik viena kokių 20-30 žmonių nuomonė. Ir kiekvieno apklaust, deja, mes neturime jokių šansų.

    tačiau mes turime galimybę į komandą žvelgt iš šalies – tai yra tas dalykas, kurio negali padaryt nei žaidėjai, nei treneriai, nei savininkai. todėl tiesa yra kažkur per vidurį.

  23. 24 suvalkas 2008-07-23 11:10

    matai jeigu geras treneris ir pernai butu buves tai gal buti geresni rezultai pasiekti ( apie tai pagalvokit ;) na jum gal tiesa slypi per vidury, o as tai ja zinau :)) matai dazniausia is sono visiskai kitaip atrodo negu yra istikruju, tas pats jusu gerbimas Gabrys netgi dabar ne suvisasi zaidejais sveikinas ir apsimete kad ju nepazysta… na zodziu viskas kaip sakoma yra kaip yra, svarbu kad rezulltatai butu ir zmoniu stadione :) reikia juk irodyt kas lietuvoj futbolo sostine :)

  24. 25 ponas pop 2008-07-23 11:20

    suvalkai – aš dar kartą pabrėžiu – visom prasmėm yra svarbus galutinis rezultatas. o ar treneris sveikinasi ar nesisveikina – čia jau darbo ir bendravimo niuansai. treneris bet kokiu nebūtinai turi būti žaidėjų draugas.

    pasaulyje yra galybė bjaurių ir piktų trenerių, pilna tokių, kuriuos žaidėjai keikia ir kurių darbo metodais piktinasi. suprantu, kad žmoniškas bendravimas visada yra malonesnis, nes jeigu kasdien darbe patiri psichologinį stresą, tuomet ir gyvent nesmagu pasidaro. beje, ir mums, žiūrovams visada yra malonu girdėti apie tai, kad komandoje visi sutaria. smagu girdėt kai atėjęs naujas žaidėjas po savaitės pasako, kad jam nebuvo jokių problemų į komandą integruotis. tačiau galų gale visi vis tiek į rezultatą žiūri.

    todėl ir dabar, manau, niekas jau nebesipiktina, kad gabrį pakeitė pankratjevas – nes su gabriu rezultato šiemet nebuvo, o su pankratjevu – yra. ir svarstyt, kad gal ir su gabriu pamažu tas rezultatas būtų pasirodęs nėra jokios prasmės. iš šalies dabar ir atrodo, kad komando greičiausiai buvo pribrendusi tokiems pokyčiams. o kad tų pokyčių poreikis apskritai atsirado – greičiausiai rodo, kad gabrys kažką pražiūrėjo.

  25. 26 suvalkas 2008-07-23 11:40

    nu jus jei norit garbinkit toliau gabry o as zinau koks jis juokdarys yra, tai jis man tikrai nenusipelnes treneris :)

  26. 27 nitro 2008-07-23 12:31

    http://www.fksuduva.lt/index.php?option=com_content&task=view&id=85&Itemid=1

    Čia tas Cordeiro ar ne? :)

    Įdomu šiaip būtų sužinoti ką dabar jis veikia. Taip pat būtų įdomu sužinoti kaip pasisuko K.Sagnos ir kitų buvusių Sūduvos legionierių karjeros.

  27. 28 pupo 2008-07-23 13:23

    del ankstesniu metu suduvos sudeties cia biski kazkokios infos yra, kad ir neishsamios…. http://www.eufo.de/football/ltu/2007/fk_sduva.htm

  28. 29 kilas 2008-07-23 17:53

    suvalkas, Gabry gerbti verta vien del to, kad tai zmogus “visa gyvenima su suduva”. as pats pazistu gyva zmogu kuris su juo pries N metu zaide. ta karta “prasigere”. tada pergales svesdavo tik prie bonkes. liko vienetai. o Gabrys ne tik liko, bet rode rezultatus ir (!) ant Lietuvos yra gerbiamas suduvos veidas. kuo suduva itin pasigirti negali. ir rizikuoja netureti tokiu veidu, jei uzsiima spardymu is komandos. tau, kaip kasdien trinantis aplik, gal erzelio yra nuo kai kuriuo veidu. bet uz keliu metu toki samprotavimai bus juokingi. galu gale rezultatus rodo tik komandos sukurtos su tikslu keliem metam i prieki. ir ka parodys Pankratjevas po sio sezono, kai reiks ginti komandos uzimta vieta, kai reikes sulaikyti Koziberdas ir kitus nugirtus zaidejus, kai pasitemsp zalgiriai ir vetros.. baisiai sunku spresti :) siandien suduvoj nuotaika gera, jura iki keliu. info nera, brazilai su lazda metami, visiems smagu lenteles virsuje. bet “fundamentaliu” priezasciu uzsirezervuoti sia vieta ilgam – nera.

  29. 30 Lukas 2008-07-23 18:28

    biski ne i tema bet atrodo turesime nauja vyriausji rinktines treneri. tikiuosi, kad gris zelkevicius.

  30. 31 kilas 2008-07-23 21:51

    macio nemaciau, bet ar ne sakiau? nera brazilu, o merdejancio zalgirio negalim iveikti. ka dabar “brokinam”? ekranas lipa ant kulnu // ne galvu kapojime laime(-jimai)

  31. 32 Niekas 2008-07-23 23:59

    Dar karta perskaiciau sita straipsni ir noriu pasakyti ,kad Bozinovskis vis delto yra labai naudingas Suduvai,Lietuvoje zaidziamas grubus futbolas ir reikia centre zmoniu,kurie negriutu nuo kiekvieno prisilietimo,o isstovetu,ne karta matem kaip teisejas leidzia griaut kiekviena Suduvos futbolinka ir tas labai greitai uzgesina greitas Suduvos atakas,ko pasekoja ivele i toki grumtyniu futbola. O zmogus galintis isstovet ir pratesti ta ataka ,manau,yra naudingas. Gaila taciau ,makedonui dar ne viskas sekasi,noretusi tikslesniu jo smugiu is toli.

    P.S. Tai kur tas naujas zaidejas, niekas nieko nepranesa. Ar cia gandoniasiai gerai pasidarbavo?

  32. 33 ponas pop 2008-07-24 01:48

    božinovskio nauda, manau, niekas neabejoja. kalba buvo tik apie tai, kad jo žaidimo būdas nėra sūduvai pats tinkamiausias – net jei sezonui einant jam vis geriau prie to žaidimo prisiderint pavyksta. tiesiog iš pradžių matėsi, kaip jis vėluoja su veiksmais – kol apsidairydavo, tai kraštai jau seniai į nuošales nubėgę būdavo.

    antras dalykas yra tai, kad božinovskis priklauso tokiai keistai nors lietuvoj ir gan gausiai žaidėjų kategorijai – “s prajezdom”. dažniausiai tai yra žmonės, mėginę rasti vietą aukštesnio lygio čempionatuose ir kai tai nepavykdavo padaryti, grįžę pratemt laiko iki sekančių transferų. jiems patekimas į lietuvišką komandą iš esmės yra karjeros stabtelėjimas, o ne normalus posūkis. todėl jiems yra svarbiau negaut traumos ir išlaikyt gerą formą, o ne siekt kokių tai ypatingų rezultatų. atitinkamai ir žaidžiama. nesakau kad božinovskio žaidime tas ypatingai jaučiama, bet kad pati situacija turi įtakos jo elgesiui aikštelėje – neabejoju.

  33. 34 Gandoneshis:) 2008-07-24 09:42

    Wileris ismestas is klubo uz traumos simuliavima, nusipirko is chirurgo J. biuleteny, apie shy jo poelgy zinios pasieke klubo vadovybe..

  34. 35 pupo 2008-07-24 11:44

    kazko tai sunkiai tiketina versija :)

  35. 36 Varvalas 2008-07-24 12:34

    nesuprantu, kiek reikia turėti piktumo ir bukumo, kad nuolat čia pilti pamazgas ant trenerio Gabrio. Supratote, kam skiriu komentarą.

    Wileris to biuletenio nepirko – J (pagal Wilerio spalvą) ir taip pasigailėjo aimanavusio futbolininko.

  36. 37 Varvalas 2008-07-24 12:38

    Dar noriu pasakyti, kad arkliagalvį Pedro į komandą pasikvietė ne Gabrys, o Vencevičius. Alcantara atsirado administratoriaus iniciatyva. Va, apie Thiago atsiradimą negaliu nieko pasakyti. Manau, kad šis žaidėjas tinka būti atsarginiu saugu, o iš bėdos – centro gynėju.

  37. 38 Lukas 2008-07-24 16:45

    to varvalas – is dideles bedos


Comments are currently closed.



Adresas

ponaspop@yahoo.com

Archyvas

Sūduva Flickr'e

Statistika

  • 1,183,744 hits