Finalas! Finalas! Finalas!

Finalas neišvengiamai artėja. Ar čia bus pačios svarbiausios šio sezono rungtynės? Galima būtų pasakyti ir taip. Ir vienai komandai, ir kitai. Ypač turint omeny, kad kalba eis ne tik apie simbolį (taurę), garbę (būti nugalėtoju), bet ir apie tokį buitinį reikaliuką, kaip pinigai, gaunami už dalyvavimą eurotaurėse. Žiauriais laikais gyvename – abi komandas dabartis ko gero verčia labiau rūpintis būtent trečiuoju punktu. Vienžo, ant kortos čia daug kas pastatyta.

 Tauras kol kas savo gerbėjus greičiau nuvilia, nei džiugina. Akivaizdu, kad visi tikėjosi geresnio šio sezono starto. Komanda sukasi sunkiai ir kol kas A lygoje rezultatais neišsiskiria iš kitų I lygos atstovų.

 Kitas klausimas, ar verta Sūduvai dėl to labai džiūgauti? Be abejo, ne. Man net atrodo, kad žymiai parankesnis varžovas Sūduvai būtų buvęs FBK. Tačiau esu patenkintas, kad žaidžiama su Tauru. Net jei Sūduva praloštų, vis viena kalbėtume apie futbolą, o ne apie kabinetines intrigas.

 O ar gali Sūduva pralošti? Juk jau keliskart Taurą šiemet nugalėjo ir nugalėjo pakankamai patogiai. Tauras atsiliko ir, kaip rodo jo paskutiniai rezultatai, penktos pavaros dar kolei kas neįjungė. Tačiau šį kartą svarbiau, ne Tauro rezultatai A lygoje, o jo pergalė taurės pusfinalyje prieš FBK. Nes ši pergalė ir prastas sezono startas rodo vieną vienintelį dalyką.

 Tauras yra komanda, kuri sugeba maksimaliai susitelkti lemiamoms varžyboms – tokioms, kur ant kortos pastatyta viskas. Kur nebeturi šanso pasitaisyti. Kur arba laimi, arba keliauji į pragarą. Štai ši Tauro savybė yra pavojingiausia.

 Kad Tauras turės daugiau motyvacijos – taip pat galime būti beveik tikri. Čia jie yra A lygos debiutantai. Jiem kol kas dar viskas yra priešaky. Kitas dalykas – psichologinis spaudimas. Jo Sūduvai taip pat tenka daugiau. Juk jeigu laimės Sūduva – nieks per daug nesistebės. O jei nugalės Tauras… Taip, Tauras, keliaudamas iki taurės, bus įveikęs beveik visas stipriausias Lietuvos komandas. Vien šio fakto pakaktų motyvacijai užpumpuot. 

Gerai. Rungtynių laukiam toliau, o kol kas turiu jums svarbų pranešimą. Jis jau buvo šmėkštelėjęs, tačiau yra vertas pakartojimo. 

Sūduvos Sakalai kelionei į Kauną suorganizavo autobusą, kuriuo gali važiuoti visi kas nori (kas neturi kito patogesnio būdo į Kauną nusigaut, arba kas nori į Kauną keliauti linksmai). Beje, sklido kalbos, kad į stadioną žmonės bus įleidžiami nemokamai.  

Taigi. Gegužės 16 d., 13.00 valandą nuo Senojo Sūduvos stadiono į taurės finalą Kaune pajudės 53 vietų autobusas. Kelionės kaina vienam žmogui – 10 Lt. Vietų dar yra, nors, kaip supratau, ne tiek jau ir daug. O jeigu pritruks – bus užsakytas antras.  

Visi norintis važiuoti šiuo būdu ar turintys kokių nors klausimų, gali kreiptis į Lauryną telefonu 8 658 37794 arba elektroniniu paštu laurenztc@gmail.com 

Tiek žinių. O man kol kas įdomiausia, kaip stadione bus išdėstyti žiūrovai. Ar bus paskirtos abiejų komandų gerbėjams atskiros tribūnos? Ko gero būtų visai smagu – po įvarčio nereikėtų dairytis ar šalia sėdintis kaimynas nedėbso į tavo džiaugsmą piktai. 

Tiek žinių. Iki susitikimo Kaune!

Reklama

79 Responses to “Finalas! Finalas! Finalas!”


  1. 1 vardas 2009-05-13 10:24

    Bet jei tauras laimi tai neblogas suolis butu per kelis metus: is I lygos autsaideriu, pralaiminciu ir tokiu skirtumu kaip 0-18… iki Europos.. :)

  2. 2 jotvingis 2009-05-13 10:42

    O Sūduva kokį šuolį padarė: 2000 – II lyga Pietų divizionas, 2001 – I lyga, 2002 – A lyga, LFF taurės vicečempionai, UEFA CUP
    Qualifying Round padarom Bergeno Branną.

  3. 3 Rulis 2009-05-13 11:03

    nu kad zirovai bus susimaise galiu su Ponu Popu lazintis is karves ,nezinau kaip isvykose elgesi marijenpoletsiai bet musiskei pizonelei bijo vienas kito kaip velnes kryziaus ir kiek kartu as jos bandzieu savaryti y kruva nekaip neiseina :(o istikro butu puiku kad zirovai sedetu skirtingose sektorose arba uz fanu taip kaip buna per wyezdus su rinktine bet kur tu zmogus jiem isaiskinsi ,kas lietsie runktyniu laimetoje manau kad sita susitikima laimes Suduva delto taip galvoju kad siemet Suduva atrodo tikrai galingai ir kas svarbiausie lose tikrai protingai rezultatas kogero bus 1-0 nemusu naudai:(

  4. 4 ponas pop 2009-05-13 11:16

    be reikalo čia tu taip taurą nurašai. nepamiršk kad tauras fbk parklupdė – nesvarbu, kad fbk buvo numotyvuota komanda tuo metu, bet vis viena tai buvo komanda, bent jau tuo metu turėjusiu ko gero stipriausią sudėti ant šiandieninės lietuvos. pabrėšiu dar kartą – nepriklausomai nuo einamosios situacijos, tauras demonstruoja ypatinga susitelkimą ypač svarbioms rungtynėms. ir man toks jausmas, kad tai yra savotiška tos komandos tradicija ar dvasia – nežinau kaip tiksliau čia pasakyti. nes į tos pačios kategorijos rungtynes įskaityčiau ir pernykštę pergalę prieš ekraną.

    kas liečia sūduvą – taip, komanda atrodo gerai, dar geriau atrodo teoriškai, tačiau dviejų esminių egzaminų – turiu omeny rungtynes su ekranu ir vėtra – vis tik išlaikė tik kokiam šešetukui. o visa jėga pilnu grožiu atsiskleisdavo lošiant tik su akivaizdžiai silpnesniais priešininkais.

    taip kad baigtis tikrai nėra tokia jau aiški. bet nuo to tik įdomiau.

  5. 5 ponas pop 2009-05-13 11:17

    Ir dar norėjau viešai užduoti klausimą Sūduvos Sakalams – kurioje stadiono dalyje patys planuojate telktis? Suprantu, kad eilinių žiūrovų kaimynystė, papuošta dūdomis, gal ir gali būti jums nelabai maloni, tačiau pagal jus būtų galima bent generalinę sėdėjimo kryptį sau nusistatyti:))

  6. 6 Rulis 2009-05-13 11:26

    Pop ,tikrai as Tauro nenurasau bet manau kad Tauras prasileis ivarti is nekur kaip jau buvo daug kartu nutike si sezona :( o tada Suduva atsitrauks y ginyba ir sulauks finalinio svilpuko va butu tokie mano prognoze:(

  7. 7 Varvalas 2009-05-13 11:53

    Prieš dvejus metus vykusias finalines rungtynes tarp Ekrano ir Sūduvos stebėjau panevėžiečių apsuptyje, bet likau gyvas. Jau pirmąją minutę po Macolos įvarčio pašokau ir pradūriau debesį – žiū visi nesupranta, kas čia vyksta ir kokio velnio straksiu. Jiems net patiko mano buvimas – žiūrėjo kaip į kokį “juoduką“, patekusį bananų siuntoje į Lietuvą. Pertraukos metu pamačiau ir žioplinėjančius marijampolinius, bet pas juos, nulindusius į pačias prasčiausias vietas, taip ir nėjau. Likau patenkintas, kad girdėjau netradicinius atsiliepimus apie vieną ir kitą komandą. To tarp marijampolskų neišgirsi. Pagrindinė diskusijų tema – parduotos rungtynės … Va, tik to pardavimo motyvų niekas taip ir nesumąstė. Kažkuriam Panevėžio žurnalistui net interviu daviau. Nežinau, ar kas spausdino tuos kelis sakinius.
    Vadinasi, kartais yra sveika pabūti kitoje barikadų pusėje. Vėl teks eiti pas tauragiškius.

  8. 8 Remis 2009-05-13 11:57

    Nustebino ši vieta apie FBK: “bet vis viena tai buvo komanda, bent jau tuo metu turėjusiu ko gero stipriausią sudėti ant šiandieninės lietuvos“. Kokiu būdu pernykščių FBK ir “Šilutės“ mišinys tampa stipriausia sudėtimi Lietuvoje? Tokia FBK sudėtis greičiausiai turėtų problemų patenkant tarp A lygos prizininkų.
    Mačiau “Taurą“ tik kartą ir be I.Bursuc, bet tikrai labai nustebsiu, jei tauragiškiai įveiks “Sūduvą“. Dar daugiau – nustebsiu, jei apskritai įvartį įmuš “Sūduvai“.

  9. 9 cunamis 2009-05-13 12:33

    Nu nors Tauras ir nedemostruoja pačio įspųdingiausio žaidimo šį sezoną kol kas, bet aš esu arčiau pono pop nuomonės. Tauras jau įrodė, kad gali tokioms rungtynėms susitelkti. Gal A lygoj Tauro puolimas ir buksuoja, tačiau taurės finale jis gali iššauti. Visgi viskas spręsis vos nuo vienerių rungtynių. Tikiuosi išvysti įdomias rungtynes su daug emocijų. Geri ir smagaus futbolo visiems šį savaitgalį ;)))

  10. 10 Keikunas 2009-05-13 13:00

    Nezinau kaip bus ;) bet Taurage bus psichologiskai silpnesne ;) hjai tik pirmas toks finalas :) O beto ji nugalejo vetra,ekrana,kauna….Bet ar tas Ekranas zaide visa jega..Mano atsakymas NE:) nes manau kad Ekranas nebuvo nusiteikes laimet..jiems buvo svarbiau uzbaigt A lyga..negu taure ;) Juk jiems Cempionu lyga yra svarbiau negu ta taure :) o vetra irgi buvo traumuotu zaideju ;) nezinau..bet kiekvienas turi savo nuomone ;) Po rungtyniu nenustebciau jai visi sakytu Kad sitas finalas buvo lengvas pasivaiksciojimas ;) zinot apie ka kalbu ;)

  11. 11 Rulis 2009-05-13 13:14

    nu kad finalas netaps Suduvai lengvu pasivaikstsojimu tai gali garantoti ,nei venos runktynes seimet netapo Tauro varzovams lengvu pasivaikstsojimu mane nervoje tik ivartsiei y Tauro vartus is nekur:( arba nesnaudotos simtaprotcentines progos o to Suduva tikrai nedovanos

  12. 12 ponas pop 2009-05-13 13:21

    Remi – tu vis mane gaudai dėl futbolo virtuvės neišmanymo ir darai man gėda:)) valdykis:)))

    tuo sakiniu norėjau pasakyti, kad teoriškai net ir nukraujavęs kaunas turėjo didesnį būrį padorių žaidėjų, nei apsilpę lietuvos klubai, kurie visais laikais atsarginių suolelius trumpokus turėdavo. bet kokiu atveju ta sudėtis per visus galus sūduva padarė tarpsezonio metu. Kaip bežiūrėtum, tuometiniam fbk žaidė zelmikas, činikas, kšanavičius, ivaškevičius, miklinevičius, laurišas, pehlič, rimkevičius.

    kitas reikalas, kad tuomet, kai fkb žaidė su tauru, ta komanda privalėjo turėti nulį motyvacijos, nes iš kovos dėl čempionų vardo persikėlus į antrą lygą, net ir stipriausios psichikos žmogų gali destabilizuoti.

  13. 13 ponas pop 2009-05-13 13:23

    o esminis ir dydysis sūduvos pranašumas yra šiemetinė gynyba, kuri iš tikro lošia galingai. nei ekranas, nei vėtra prie sūduvos vartų kažko ypatingai pavojingai taip ir nesugebėjo sukurt.

  14. 14 jotvingis 2009-05-13 13:25

    Geriau tikėtis, kaip prieš Šilutę išvykoj, lygiųjų ar pergalės minimaliu rezultatu ir džiaugtis stipriai klydus, negu pasitikėti per daug savo jėgomis ir netyčia pasikrauti.

  15. 15 Varvalas 2009-05-13 13:56

    Dar vienas niuansas – ta dviejų savaičių pertrauka gali išbalansuoti kai kurių komandų žaidimą. Nors nelabai ir yra ką išbalansuoti :)

    Sūduvos žaidėjai Kauno arenoje žaidė daugybę kartų (ne tik atstovaudami Sūduvai). Nesakau, kad Taure nėra “senių“, tačiau Sūduvai nereikės apsiprasti aikštėje.

  16. 16 Remis 2009-05-13 15:28

    ponas pop, nesusivaldysiu :) Ivaškevičius su Kšanavičiumi kartu sudėjus per dvejas rungtynes sužaidė 67 minutes, tad liksiu prie nuomonės, kad ten greičiau “Šilutė“ pastiprinta ne pačiais galingiausiais praėjusio sezono FBK žaidėjais. “Sūduvą“ žiemą nugalėjo FBK, kurios sudėtyje dar buvo T.Kančelskis, A.Chubutija,L.Pilibaitis, K.Ivaškevičius, N.Mančchava, R.Beniušis, R.Ledesma. Sakyčiau, dvi skirtingos komandos. Bet esmė visgi ne FBK. Iš to “Tauro“, kurį mačiau savaitgalį, daug nesitikiu. Tiek puolime, tiek gynyboje yra problemų. Gali gelbėti nebent E.Šetkus. “Sūduva“, kurios mačiau porą rungtynių, palieka kur kas geresnį įspūdį. Plius, po diskvalifikacijos dar grįžta R.Radavičius. Spėčiau 2:0 ir taurė keliauja į Marijampolę. Beje, visi kalba apie UEFA pinigus, kaip apie didžiulį maišą (iš tikrųjų yra tik maišelis :)) ir pamiršta, kad dar reikia pakeliauti iš savos kišenės po Europą.

  17. 18 Tomas 2009-05-14 10:48

    gana idomus straipsnis ;) smagu paskaityti :)

  18. 19 jotvingis 2009-05-14 11:09

    O aš galvojau čia fksuduva.lt iniciatyva padarytas interviu, nors gerai kad bent pakopina, net ir to seniau nebuvo.

  19. 20 Lukas 2009-05-14 11:15

    jotvingis, nebuk naivus :D

  20. 21 jotvingis 2009-05-14 11:25

    Per sport1 dažnai matau MTV (Marijampolės tv) reklamą, čia spėju, bendradarbiavimo rezultatas tarp MTV ir sport1 ir net gal futbolas.lt. Ekranas nusprendė bendradarbiauti su f.lt konkurentais – ivartis.lt. Tai Sūduva galėtų išnaudot susidariusią situaciją :)

  21. 22 kampinio_veliavele 2009-05-14 11:37

    tai tox bendradarbiavimas jau buvo siluteje, kuomet mtv filmavo varzybas, o komentavo reinikis su budraiciu. po to rode tas varzybas ir tie ir anie. jauciu tas pats scenarijus bus ir 6dieni, nes 9 val rodys mtv, o veliau ir sport1. juk sport1 neturi savo technines bazes kad galetu filmuot varzybas todel iesko su kuo kooperuotis. tik kad as ta reklama reklamau kiek maciau tai jau po vidurnakcio buvo :D dienomis kazkodel nerodo, arba gal as mazokai ziurau dienomis :)

  22. 23 ponas pop 2009-05-14 11:37

    skaitot neatidžiai – juk prie straipsnio yr parašyta “autorius – fk sūduva“. Taip kad manyčiau, jog taip komandos iniciatyva, dėl kurios visi turėtume labai pasidžiaugti.

  23. 24 kampinio_veliavele 2009-05-14 11:39

    taip ponas pop. ir suduvos puslapi tas straipsnis atsidure diena anksciau. malonu kad ne suduva kopina, o jau is suduvos :) tikekimes kad ateityj naujienas apie suduva pirma suzinosi is ju tinklapio o ne is kitu :)

  24. 25 jotvingis 2009-05-14 12:17

    Tai kaip Varvalas įmeta nuorodą tai pagalvoji, kad tai ir yra pirminis šaltinis, o straipsnio antrą kartą juk neskaitysi. Juk ir prisiminus fks.lt ankstesnę veiklą, nesitiki, kad jie gali tai padaryt.

    O dėl finalo tai manau, kad neblogos pajėgos bus Kaune marijampoliečių: minimum vienas 53 vietų SS autobusas, 45 su SSK autobusu, važiuojantys savo transportu, studentai ir kiti “emigrantai“ reziduojantys Kaune. Susėstų visi į vieną tribūną užtrauktų: SŪ-DU-VA, SŪ-DU-VA… Šiek tiek užsisvajojau :)

  25. 26 kampinio_veliavele 2009-05-14 12:22

    nu kad bent 100 gerkliu uztrauktu su-du-va tai jau but gerai :) as pazadu traukt :D

  26. 27 Varvalas 2009-05-14 12:43

    Pirmasis pastebėjimas: jei norite, kad Sūduva po standartinės padėties (kampinio, baudos smūgio), neįmuštų įvarčio tai plokite choru. Dar nė karto po tokių plojimų per pastaruosius dvejus metus nebuvo pelnyta įvarčių. Paskutinį kartą tribūnų katutės padėjo pelnyti įvartį Vileriui (po baudos smūgio).

    Antrasis pastebėjimas: jei norite, kad Sūduva nelaimėtų, tai reikia atsisakyti bilietų. Dar nebuvo atvejo, kad komanda laimėtų “labdaringas“ rungtynes. Matau ir išimtį: ši taisyklė, matyt, galioja tik Marijampolės stadionams.

  27. 28 Nolu 2009-05-14 13:30

    Čia kaip – suvalkiečiai už dyką saviem pergalėm pasidžiaugti neduoda? :)

  28. 29 rimvill 2009-05-14 15:53

    Varvalui.

    Trečias pastebėjimas:
    Norint, kad Sūduva nelaimėtų reikia išvyti vieną Tauro žaidėją iš aikštės, tada pergalė Sūduvai matyti kaip ausys be veidrodžio…

  29. 30 rimvill 2009-05-14 15:56

    Beje įėjimas į finalo rungtynes – nemokamas!!!!!!
    Ką tai galėtų reikšti?

  30. 31 Varvalas 2009-05-14 16:29

    Beje, šį trečią pastebėjimą buvau įrašęs, bet po to ištryniau, nes jei taip atsitiktų, tai Sūduva ne tik lygiosiomis nesužaistų, o ir praloštų :)

    O bilietai vis tik bus – aš žadu nupiešti ir pardavinėti. Po lituką.

  31. 32 varvalui ir rimvill 2009-05-14 16:52

    Kaip suprasti ta trecia pastebejima, kad reikia isvyt viena tauro zaideja ir suduva nelaimetu? :)

  32. 33 ponas pop 2009-05-14 17:01

    buvo tokių istorijų praeitam sezone:))) kai priešininkas praranda žadėją, o sūduva po to prasileidžia įvarčių:)

  33. 34 Varvalas 2009-05-14 17:27

    tik niekam garsiai nesakykite, nes Tauras liks devyniese ir sutriuškins Sūduvą

  34. 35 lukas 2009-05-14 19:06

    Visiskai pritarciau ponui pop. Zaidziamos tik vienos varzybos, tad Tauras tikrai gali “issauti“. Juk ir pernai buvo tokiu varzybu, kuomet Suduva tarkime nesugebedavo iveikti Silutes, siauliu, zalgirio. Taip kad jei vienoj kitoj atakoj Taurui pasiseks (neduok Dieve), visko gali nutikti. Jei butu rezultatas sprendziamas is dvieju varzybu, nedvejodamas duociau bendra pergale Suduvai, taciau cia tik vienos varzybos… vien zo, linkiu komandai sekmes, sansus vertinu 65-35 suduvos naudai.

  35. 36 laurenz 2009-05-14 22:03

    Dėl SS vietų, tai stengsimės užsiimt A sektorių.

  36. 37 ponas pop 2009-05-15 07:59

    o čia kuri stadiono pusė? Ar čia gaunasi tiesiai per vidurį? Sorry, ne taip dažnai ten tenka lankytis:)

  37. 38 jotvingis 2009-05-15 08:23

  38. 39 ponas pop 2009-05-15 08:52

    o tai ačiū, jotvingi – mėginau beviltiškai ir be rezultato tos schemos internete ieškot:)

  39. 40 laurenz 2009-05-15 09:22

    Tuaragai kaip supratau renkasi F sektorių…

  40. 41 kampinio_veliavele 2009-05-15 09:59

    gera sektoriu isirinkot, myzt nereix toli eit :D

  41. 42 Varvalas 2009-05-15 10:18

    Teko su kai kuo pabendrauti Marijampolėje. Iš kai kurių pokalbių supratau, kad Sūduvos startinė sudėtis bus gerokai kitokia (sakykim, lyginant su dviem paskutinėmis rungtynėmis). Turėtų žaisti Krasnovskis. Manau, kad vis tik S.Klevinskas stovės vartuose – nei jis, nei gynėjai nėra kalti dėl to įvarčio ir neverta toje vietoje eksperimentuoti (deja, apie tokius eksperimentus šnekama).

    Kažkas paleido gandus, kad Radavičius vasarą bus parduotas. Tokių planų neturi nei klubas, nei žaidėjas. Panašiai yra ir su aukštesnio lygio gynėjais. Niekas bėgti nesiruošia. Manau, kad šios situacijos nepakeis ir šeštadienio rungtynių rezultatas.

  42. 43 playmaker-is 2009-05-15 12:35

    Ei, kolegos, už Švyturį ateikite pasirgti šiandien. Kaip ne kaip savi juk :). Bus sirgaliams savotiškas apšilimas prieš ryt finalą. Be to čia taip pat taurę lošia :)

  43. 44 ponas pop 2009-05-15 13:32

    playmakeri – duok tikslų laiką ir adresą – kad ir kur vyks.

  44. 45 playmaker-is 2009-05-15 13:40

    Šiandien Marijampolės futbolo aikštyne 19.00 val.

  45. 46 ponas pop 2009-05-15 13:52

    Štai ką kalba Sūduvos treneris futbole.lt:

    – Nežinau, ką daro varžovų klubas, bet galiu užtikrinti, kad “Sūduvos“ klubas ir Marijampolės miestas daro viską, kad į Kauną atvyktų kuo daugiau mūsų miesto gyventojų. Neabejoju, kad marijampoliečių S.Dariaus ir S.Girėno stadione bus daug.

    Tai ką ten tas klubas ir miestas daro? Ko tai lyg ir negirdėt nieko??? Gal kas žino – tiesiog įdomu. Keista, kad jei kas daro, nėra niekur internete paviešinta…

  46. 47 kampinio_veliavele 2009-05-15 14:13

    tox jauciu te ju ir organizavimasis. jauciu grietinele (brazys, vitkus & co) nuvaziuos pasidziaugt pergale (jei tokia tik bus) ir bendrai nuotraukai nusifotkint ir viskas. o eiliniai fanai kaip visada pohum. tegu organizuojasi patys

  47. 48 kampinio_veliavele 2009-05-15 14:15

    bl gal pergales traukini naxaliavai organizuoja :D

  48. 49 Rulis 2009-05-15 14:30

    Varvalai,butinai ispesiu pora Tauro zaideji kad prasidejus runktynem iskart kaltu Suduvos futbolistui y dantis:DDDD aisku teisejas jos isvarys is aikstes o tada Tauras sutriuskins Suduva:PPPPP

  49. 50 Varvalas 2009-05-15 14:38

    Ne, nereikia Sūduvos žaidėjų traumuoti :)

    Geriau, tegul perduoda teisėjui linkėjimus nuo manęs ar pasiunčia ant trijų raidžių (bet ne į JAV) ir tavo norai bus įgyvendinti.

  50. 51 Varvalas 2009-05-15 14:46

    Ponas Pop,

    neseniai buvau įsijungęs Kapsų radiją, tai išgirdau vieną klubo žmogų kažką sapaliojant, kad miestiečiai turi gerą progą turiningai praleisti šeštadienį Kauno stadione. Tiesa, nežadėjo nei garlaivio, nei pėsčiųjų žygio. Taigi, nuoširdžiai dėkojame, kad nedraudžiama lankytis Kaune. Galėsime net “grupinę“ nuotrauką pasidaryti. Leis ties Puskelniais ir komandą pasitikti :D
    Apgailestauju, bet rytoj galiu ir nebūti rungtynėse.

  51. 52 jotvingis 2009-05-15 21:45

    “..dar kelis autobusus siunčia klubo prezidento (Vidmanto Murausko – aut. past.) įmonė…“ (iš futbolas.lt) Iš kur Marijampolėj tiek grietinėlės? :)

  52. 53 kampinio_veliavele 2009-05-15 22:58

    tegu siuncia kad ir 10 autobusu, bet kazi kiek is ju prisijungs prie fanu? ir kam cia prognozuot kiek kokios komandos sirgaliu bus. skaiciuot reik kiek aktyviai palaikys o ne kiek tribunose pasyviai sedes.

  53. 54 griezhtas 2009-05-15 23:35

    To kampinio veliavele

    “pasyvus“ sedejimas tribunuose yra irgi palaikymas, daznai dar geresnis nei nuolatiniai rekavimai.
    Dar pridursiu, kad marijampoles stadiono ypatinga atmosfera, kuria “pasyvieji“ gerbejai savo specifiniu (kartais ponui pop nepatinkanciu) jumoru. Ir tik “pasyviuju“ gerbeju deka man pavyko sudominti suduva (labiau kaip reiskiniu, nei kad sportu) keleta futbolu iki tol nesidomejusiu draugu.

    Aisku rekia ir tu sirgaliu (SS) rekavimu (ju streiko ir kaitos metu, truko to truksmo fono), bet jie isskirtinumo nekuria, nes panasiu skanduociu ir dainu galima prisiklausyt kiekviename didesniame stadione. Vat kitas reikalas butu jeigu i SS dainas ir skanduotes persikeltu tas “pasyviuju“ gerbeju jumoro stilius ir marijampoles stadiono dvasia…

  54. 55 jotvingis 2009-05-15 23:53

    SS nestreikavo, SSK streikavo. Apie tai apie ką mažai žinau nesinori daug kalbėt, bet manau, kad SS besiformuojančioj stadijoj dar vis yra ir išskirtinumas su laiku atsiras. Ir reik tikėtis, kad tai bus ne tas tavo minimas išskirtinumas, spėju, kalbi apie saulėgrąžų valgymą ir žaidėjų koliojimą, nu aišku reik ir tokių vis įdomiau – spalvingesnė publika tribūnose :)

  55. 56 griezhtam negriezhtai :) 2009-05-16 00:32

    zaidziant namu stadione tai taip. zaidejai zino kad cia visi (ir skanduojantys ir semkes grauziantys) susirnke butent juos palaikyt, bet tie “pasyvus“ palaikytojai zaidziant neutraliame stadione yra ydomus tik patys sau. zinoma, galetu liaudis bent ateit y stadika su raudonom maikem ar kitokiu klubo spalvu atributu kad butu matyt ka jie palaiko, bet tokiu vienetai. taip kad bus tie keli autikai eilines pilkos mases ir jauciu net is sono ziurint nelabai bus ymanoma atskirt kas ka palaiko

  56. 57 ponas pop 2009-05-16 00:44

    ai, nu ką jūs čia dabar ir vėl tą patį pradedat. Nusilenkti reikia prieš kiekvieną, kuris šitoj šaly apskritai į stadioną ateina. o ką jis tam stadione veikia – čia jau jo pasirinkimas, demokratinėj šaly juk gyvenam. Lygiai taip pat kiekvieno pasirinkimas yra forma, kuria jis nori savo komandą palaikyti. Dainos ir skanduotės dar nėra vienintelis meilės savo komandai įrodymas. ar jau dabar sakysit kad ir aš esu pats sau įdomi pilka masė, nes stadione sėdžiu centrinėj tribūnoj ir dainų nedainuoju?:)))

    beje, tikrai nesutinku, kad man specifinis jumoras nepatinka!!! patinka ir dar kaip patinka!!!! nepatinka tik tuomet, kai koks solidus dėdulis šaukia: “ei, šokoladas, eik nusiprausk“. tik nemanau, kad tokiame šauksme yra kas nors specifiškai marijampolietiško.

    jūs geriau parašykite, kaip švyturys savo taurės rungtynes sulošė.

  57. 58 kampinio_veliavele 2009-05-16 00:49

    gerai sakai, baigiam ir einam miegot, ryt sunki diena laukia :) ir tikekimes kad ysimintina 2 pergalem: futbole ir eurovizijoj :D

  58. 59 griezhtas 2009-05-16 09:48

    Oho kiek nemieganciu suduvos gerbeju sianakt buvo…

    Del maikiu ir saliku tai su mielu noru jais pasiredyciau, jei tik butu imanoma ju nusipirkt kazkokioje patogioje vietoje, pvz. alaus palapineje. Reik tiketis Murauskas paskaitys blog’a ir su laiku isspress ta problema, kaip kad pono pop rekomendacijos 1:1 buvo idiegtos suduvos puslapyje :)

    O tesiant sianakt pradeta tema, tai mano mintis buvo, kad jei skanduotes butu artimos stadiono masems (arba ateitu is ju), tai jas gal ir perimtu pasyvieji. Dainu masiskumu netikiu, suvalkeiciai vis tik per daug santurus.
    p.s. cia ne varymas ant SS, cia tik mano hipoteze “kas butu jei butu“ :)

  59. 60 rimvill 2009-05-16 09:53

    FK “Švyturys“ Marijampolė – FK “Tera-Troleibusas“ Vilnius 2:1

    informacija is LFF

  60. 61 Varvalas 2009-05-16 10:00

    Džiaugiuosi Švyturio pergale, bet bijau, kad jam nereikėtų finale susiremti su Sūduva :)

  61. 62 jotvingis 2009-05-16 12:26

    Nu kavenskai iš Marijampolės :) pradekim judėt į stadioną

  62. 63 majamis 2009-05-16 14:01

    fksuduva.lt anksciau rasiusi rungtyniu live komentarus, si karta, atnaujine svetaine, Finalo rungtyniu komentarus siulo stebet tauro svetainej.. :)

  63. 64 Favoritas 2009-05-16 14:10

    Citata iš futbolas.lt tiesioginės transliacijos: “Tauras“ uždirba pirmąjį kampinį. Perdavimas link aikštės vidurio, kur smūgiui ruošiasi B.Čigladzė, tačiau kamuolys atsitrenkia į teisėją.
    Cha turim aikštėj dvyliktą žaidėją :)))

  64. 65 Aivaras 2009-05-16 15:55

    Turim taurę, sveikinimai visiem :)

  65. 66 majamis 2009-05-16 16:15

    Sveikinu Suduva :) bet, gaila kazkaip Tauro… Kad tik nesubyretu jie dabar.. :(

  66. 68 jotvingis 2009-05-16 16:45

    Marijampoliečių buvo normaliai.. Su pergale :)

  67. 69 klausimas 2009-05-16 19:09

    Cia nemazai zmoniu nusimananciu apie futbola lankosi, tai norejau paklaust: ar gali Europos taurese zaist megeju klubai, siuo atveju Fbk? Atsirado gandu, neva Taurui Europa vis delto nenuplauke, net ir finala pralaimejus.. :) Tai galvoju vienas is variantu yra uzimti FBK vieta, bet velgi fbk kalba kad dalyvaus EUropos taurej, bet kitokio variantoTaurui neisivaizduoju, o ganda paskleide, vienas is tauro svetaines adminu.. Aciu uz atsakyma. Ir Suduva su pergale, nuosirdziai :)

  68. 70 nitro 2009-05-16 19:59

    Kiek žinau klubas norintis žaisti Europoje turi turėti LFF organo išduotą licenziją. FBK tokią gavo, nes buvo praėję A lygos licencijavimą. Jei vis dėl to FBK atsisakytų žaisti Europoje, dėl kokių nors priežasčių, tai Euopos lygoje žaisti turėtų Šiauliai, nes jie praeitą sezoną buvo aukščiau už Taurą.

    O tas Tauro adminas, gal tik bando laimėti laiko, kol komanda išsilakstys

  69. 71 jotvingis 2009-05-16 20:09

    Kai kurių klaidinančių judesiukų reiktų pasimokyt iš fanų Sūduvos žaidėjams :)

  70. 72 vaskis 2009-05-16 20:39

    Pakrutino lasinukus kvintencija :D

  71. 73 gogolis 2009-05-16 20:41

    Ei fanai, kodel nenorit taikytis ir jungtis? Butu labai solidu buve siandien, o ne kaip 2 susipyke cempionu komandos fanu grupuotes – liudna.

  72. 74 :) 2009-05-16 20:44

    pritariu gogoliui, kaip sudrytis turi dvi sirgaliu grupuotes, bet sugeba ishsitekti vienoje tribunoje taip ir suduvos fanu grupems reiketu daryti

  73. 75 vaskis 2009-05-16 21:10

    Abejoju, ar kada nors mes būsim kartu su ssk, nes jie šiek tiek kitaip supranta palaikyma nei mes…

  74. 76 axsel 2009-05-16 21:23

    zmogau ssk jau veteranai tai ir palaikymas skiriasi kai jum bus po 40 ir daugiau tai tada paziuresim koks bus jusu palaikymas

  75. 77 vaskis 2009-05-16 21:35

    Na nesiveliam i tuos gincus ir nesigilinam i ssk palaikyma, kuri sunku vadint palaikymu, as tik atsakiau i uzduota klausima, kodel mes negalim buti vienoje tribunoje ir tiek.

  76. 78 Rulis 2009-05-16 21:56

    Sveikinimai visem Suduvos komandos Fnam o ypats mano draugam SSininkam ,nebloga uragana senden buvom sukele D&G stadijone netruko dumu ir ugnes taipat razborkiu su mentais tek is jusu tek is musu puses senden mentai tikrai darbo turejo gana jem tinginauti:DDD linkiu sekmes Suduvai europoj ir pasizadu su TR brandoliu palaikyti Suduva kai jus losit europoj ,gerai atsveskit:ppp

  77. 79 Rulis 2009-05-16 22:00

    tesa dar neparasiau kad runktynes pasibaigie taip kaip ir buvau prognazaves Tauras gavo banke kaip atrodie is galines tribunos is nekur ir nesugebejo pralausti gelezines Suduvos ginybos:( runktynes taip ir pasibaigie kaip ir buvau prognazaves 1-0 Suduvos naudai;(


Comments are currently closed.



Adresas

ponaspop@yahoo.com

Archyvas

Sūduva Flickr'e

Statistika

  • 1,185,885 hits
Reklama