EL: SŪDUVA 0:2 RAPID

Šūds ant pagaliuko. Šie metai jūsų nuolankiam metraštininkui totaliai nevykę. Iki paskutinės akimirkos sprendėsi klausimas dėl kelionės Marijampolėn ir, deja, išsisprendė taip, kad rungtynes “žiūrėjau“ prie kompo kartu su oficialaus tinklapio internetine transliacija. Taigi – rezultatas aiškus, o rungtynių aprašymus, komentarus ir diskusijas palieku jums.

Reklama

75 Responses to “EL: SŪDUVA 0:2 RAPID”


  1. 1 puodas 2010-07-15 22:55

    Kaip ir tiketasi, pamatas Rapido buvo Hoffman’as, Rapido gynejai visiskai uzsalde beniusi. O ziurint varzybas ,tai ydomiausias vaizdas Rapido sirgaliai, ziurint i juos paciam uzsinori prisijungt ir skanduot – “SK Rapid!“, nusvilpti tie musu vadinami “sakalai“ geda jiems turetu but pries tokia fanu galibe kaip Rapido, tik kad va labai jau yra karstakosiu , pradzioje norejo susimust,kojomis svaistesi. O siaip rungtynes taik kaip Ponas POP sake: suds ant pagaliuko, vienintelis puolimo(ar saugu tiksliai nesupratau) pasirode Grigaitis,tas tai vyrukas parode greiti ir tikrai buvo geresnis uz nuolat slidinejanti Esau. Labai juokingas dalykas del Goberasvili-matyt,jam dar nebuvo pagaminta maikute tai su l.chao maike lakste :)

    • 2 jotvingis 2010-07-15 23:21

      Gėda man dėl tavęs, imbicile, tai reikėjo prisijungt prie Rapido ultrų, ko neprisijungei? Prie didesnės bandos lengviau prisijungt, avies vyre, ar ne? Eini ir baubi su kitais, svarbiausia banda didesnė, o dėl ko baubi neesmė.

  2. 3 Justinas 2010-07-15 23:02

    Geros rungynės,aukšto lygio tikrai.Nors Sūduva ir pralaimėjo,bet kovėsi tikrai,ir tas matėsi.Puikiai į komandą įsiliejo buvęs vėtros žaidėjas V.Gogberashvili pats iš niekur susikurdavo progas,kurių deja,bet nepavykdavo iki galo užbaigti.Patiko man jo žaidimas.Toliau Grigaitis,nustebino iš gerosios pusės,bet kovės tikrai gerai,šaunuolis.Esau nors ir nuo starto žaidė,bet aš jo aikštėje kaip ir nemačiau nors jis žaidė…..L.Chao malačius,kaip visada iš visos širdies kovės.
    Teisėjai.Na tas triukšmas manau buvo ne veltui kuriamas,tikrai buvo žioplų teisėjų klaidų,na palikim juos ramybėje geriau.
    Fanai.Rapido Ultrų mažiausiai 300 buvo,gal net 400.Na palaikymo tikėjausi geresnio,ta prasme garsesnio.Vaizdinis palaikymas geras,gražu.SS buvo nemažai 50 kaip minimum,stengėsi kiek galėjo,na kiekybe nusileido ženkliai,bet jie stengės kaip visada.Galėtų ir paprasti žmonės prie tos tribūnos prisijungti,nes pamatė kai austrai palaiko savus,galbūt susipras mūsų miestelėnai ir prisijungs prie SS.Na kaip ir viskas,pabaigai galiu pasakyti,kad buvo kamsčiai tikri gatvėj,reikėjo daug kantrybės norint išvažiuoti :) Tai tiek mano akimis.

  3. 4 voleur 2010-07-15 23:41

    Baudos smugis ir kamuolys atsimusa i skersini…Tiek suduva tik ir tesukure, graudoka buvo stebeti tuos trumpus perdavimus atgal ir vel eilini baliona is gynybos gilumos i prieki. Koks silpnas musu klubu lygis…

  4. 5 MindeSS 2010-07-15 23:45

    Puodas juokingas esi ;)ar tu padares kazkoki geresni palaikyma nei musu,kad cia dbr galetum lygint?

  5. 6 Justinas 2010-07-15 23:52

    Puodas,tu manai Rapidai ne nuo mažos chebros daėjo iki to,ką dabar matome?Galvoji jų iškart buvo daug?Nejuokink,tikrai ne.Kiek jie metų futbole jau?Nežinai,tai geriau pasiskaityk prieš skleisdamas tokias nesamones….Palaikymo supratimas pas mus visai kitoks,negu ten.Čia ir yra esminis skirtumas kodėl Lietuvoje nėra to,kas yra ten-Austrijoje.O mes,tai bandome pakeisti,nes nusistovėjęs durnas mastymas apie palaikymą,kurį reikia keisti.Sakysi kopijuojame?Atsakysiu,kad ne,mes bandome judėti į priekį,ir bandyti kažką išgauti teigiamo šiame reikale.Tau atrodo,kad ten kur mažai žmonių,ten nėra ir negali būti palaikymas?Atsakau,tikrai gali ir bus.Skaičius manau didės,jeigu tokie kaip tu pagaliau susipras,kad palaikyti reikia vis delto ne sėdint,siemkas lukštenant,maukiant alų ir keikiant visus….tai žinok visai neblogas vaizdas būtų,jeigu eilinių Lietuvių mentalitetas šiuo reikalu pasikeistų,o pasikeis ne greitai,nors kas žino,gal vieną dieną uždainuos stadionas…Būtų stebuklas manau,stebuklai kartais pildos.Siūlau prisijungti ir pamatyti kaip viskas yra….Ech,kam čia rašau tiek,jeigu naudos tikriausiai nulis lygiai bus.Tai tiek.

  6. 7 Kuzma 2010-07-16 01:49

    Tiesa pasakius į Rapido ultras atvyko pažiūrėt ne tik nemažai Pietų4, Pirmosios armados, Tornadosų, GreenWhiteBoysų, Ryto ultrų, bet net ir keliolika Balstogės Jagielonia ultrų. Todėl kad tiesiog tai šimtmečius augintos palaikymo tradicijos. Aišku, kad SūduvosSakalams toli dar iki RapidoUltrų. Bet jei nesieksi tikslo, jo ir nebus. Linkiu kaip ir daugelis čia komentavusių mažiau varyt ant savo komandos, ant savo aktyvių fanų, o geriau pačiam perlipt per save ir prisijungt prie aktyviųjų SūduvosSakalų.
    Grįžtant prie temos- sunku smerkt komandą, kai net keli kertiniai žaidėjai ką tik prisijungė prie Sūduvos. Nekalbant apie biudžetų, individualius žaidėjų, taktikos, patirties skirtumus ir pan. Aišku kad tikėjau komanda. Ir tikrai iki šiol tikiu. Gal įvyks toks persilaužimas kaip BL finale, ir išvykoj mušim 3 bankes :) To visiems ir linkiu!

  7. 8 griezhtas 2010-07-16 07:16

    Na kas del varzybu, tai musiskiam labiausiai truko susizaidimo, schemu 9jei tokios isvis yra) atidirbimo ir pan. nes zaidejai tikrai draskesi ir lakste daugiau nei rapidai. Tiesiog rapidai zinojo kur ir ko bega, musiskiai gi lakste pusiau pasimete, plote tai atsirasdavo nei vieno zaidejas, tai du vienas kitam maisantys ir t.t. zodziu blogiausiasi rungtyniu zaidejas buvo donce. kadangi jis jau faktiskai susimove visur kur tik galejo tai laikas viliot liubsi kol jis dar ne uzsienyje.

    kas del labiausiai teigiama ispudi palikusiu zaideju, tai man geriausias varzybu zaidejas grande, nes tiek savo pasu skirstymu misija atliko tiek kitiem zaidejam padejo susigalvot kur pasuot, o ir gynesi kaip zveris (tiesa sakant maniau kad tokiu tempu jis istemps tik kelini, bet jis visas varzybas tokiam karsti tokiu tempu atidirbo)
    Kitas patikes zaidejos tai naujokas gruzinas…. nu ten tai holivudscikas, kamuolio laikymas pas ji tikrai auksciau A lygos lygio, tikrai grazu paziuret ka jis isdarinejo.
    Siandien patiko ir grigaitis, kadangi zaide tik kelini tai atzaide visai neblogai.
    Del taktikos labai keista buvo, kad krasto gynejai ejo i puolima, su ekrano zaidziant sedejo gynyboj, o donce matyt nusprende, kad rapidas puola prasciau nei ekranas…

  8. 9 Kapsas 2010-07-16 07:40

    Puode,toks esi lopas ,snarglius ir neismanelis,kad zodziu truksta. Tikiuos daugiau neisvysti siame bloge tavo durnu komentaru,nes jie parodo tavo maza prota. Idiotas.

  9. 10 rimvill 2010-07-16 07:58

    pagal oficialu protokola rungtynes stebejo 4000 zmogeliuku

  10. 11 UCCM 2010-07-16 08:01

    Pagal TV transliacija, tai atrodo tai, kad tokio palaikymo (bent jau garsinio), koki sukure Rapid gerbejai, niekas niekada nebuvo dar sukures. Bent jau kiek as dabar ant greicio beprisimenu.
    O lietuviu mentaliteta puikiai atspindi vienas siaulietiskas komentaras delfyje, kuriame isreiskiamas nepasitenkinimas del dvieju dalyku: del to, kad mieste tiek mazai aktyviu fanu ir del to, kad policija i stadiniona neleido isinesti saulegrazu…
    Beje as cia pamasciau. Stai pries 20ti metu toks ivykis Marijampoleje ar bet kuriame kitame mieste butu nutikes. Tai duotu impulsa manau ne tik vietos, bet ir visos provincialios lietuvos jaunimui besirenkanciam i futbola. Tie provincialai tikrai bandytu kopijuoti ar nekopijuoti, bet aktyvinti palaikyma. Bijau, kad siuometinis jaunimas skiriasi tuo, kad sumaste – ai tai ne mums, cia ne pagal musu galimybes, ne pagal lietuviska supratima (nors kas yra tas lietuviskas supratimas – jei ne mes patys?) Cia del to, kad tapome neprovincialais? Ar didesniais provincialais? Ar nera panasaus poziurio ir musu klubuose, kurie susirinke nuo tokiu supermegaklubu, kaip Kipro Apoelis masto – ai cia ne mums, cia galbut nelietuviska siekti auksciau.
    Ne todel ir zaidzia CL apoeliai, o ne ekranai? Kad nekopijuoti uzsienieciu?

  11. 12 UCCM 2010-07-16 08:02

    P.S. Idomu ar nors vienu zmogumi po Rapido vojazo SS gretose padauges?

  12. 13 voleur 2010-07-16 08:21

    Na jau nevažiuokit ant mūsų sirgalių, visai jie ten neblogai tvarkosi ir manau su laiku pasidarys rimtas būrelis :) Kiek tenka matyt tai žalgirio ir ekrano fanai sudaro šiokį tokį panašumą į rapido ir tai gražu :)Pats esu buvęs sūduvos fanas dar kai sūduvą tik buvo atėjusi į A lygą, bet po keletos metų pabodo ten rėkauti tuo labiau darbas ir visa kita, net namuose negaliu būti visose rungtynėse tai ką jau galima kalbėt apie išvykas :) Tad aš manau suprantu SS ir spaudžiu jiems dešine:)

  13. 14 Stubras 2010-07-16 09:05

    Manau, jog po truputėlį reikėtų prisijungti prie sakalų, kai matomas priešingos komandos palaikymas, gal už poros metų ir jų bus tiek, tik gaila ,kad senieji Sūduvos fanai nesistengia išsiskirt iš minios ir nesistengia skanduotėmis palaikyt Sūduvos.

  14. 15 Kapsas 2010-07-16 09:13

    Daugumai jaunu zmoniu atrodo,kad sirgaliai,tai kruva durneliu berekaujanciu stadione,kitiems geda prisijungt,treti tenka pripazinti ateina retkarciai del to,kad nemokamai,bet cia jau nk nepadarysi,ant kaktos neparasyta ar jis rimti domisi ar ne. Daugumos supratimas toks,kad kam ten rekaut,sokinet jeiu galima ramiai pasedet,paspjaudyt semkes ir pasikeikt,o prie viso to dar rasineja po varzybu (tokie lochai kaip viedras) jog palaikymas blogas,mums turi buti geda ir pan. Supraskit,jeigu bus jusu poziuris toksai pat visada,tuomet dar ilgai mums teks laukti bent 100 ar daugiau istikimu fanu ss tribunoje. Susimastykit zmones,ar komandai nebutu malonu turet superini palaikyma? Ar ne malonu ateit i stadiona ir pajust tikra futbolo atmosfera jame? Galu gale ar ne malonu pasididziuot savo komanda bei savo miesto futbolo fanais?……………

  15. 16 Kapsas 2010-07-16 09:21

    Atsiprasau Viedro ten skliausteliuose turejo buti puodas. Susimaisiau is pykcio ;)

  16. 17 italy 2010-07-16 09:31

    rungtynes buvo grazios bet suduva praleidus pirma ivarti po truputi laikas nuo laiko nuleido rankas o apie teisejavima isvis nekalbu. nu bet gal teisejui labiau rapid patiko, cia jau jo klaust reikia. kas patiko tai goberashvilis, manau suduvai ir reikejo tokio zmogaus kuris moka grazei sukurti atakas is niekur bet paskui priekine suduvos linija ju neuzbaigia. kartais juokas paima kai yra proga pramusti kamuoli is toliau o komanda ji dar bando rutulioti ir nieko neiseina. ir ka pastebejau tai kad rapid atakos prasidedavo dazniausei nuo aikstes vidurio. nes ten dazniausei suklysdavo vidurio saugai ir prarasdavo kamuoli.

  17. 18 ąsotis 2010-07-16 09:34

    iš to kaip sakalai jaučia pareigą pavaryti ant puoldo net nepabandę suprasti ką jis norėjo pasakyti, o tik įsižeidę dėl SS paminėjimo, pilnai suprantu kodėl žmonės nenori prie jų junktis. SS kaip U-16

    kiek jūs galit pyktis dėl to kaip, kam, kodėl palaikyti komandą?

  18. 19 ąsotis 2010-07-16 09:36

    atsiprašau, U-13. o Puodas mano galva būtų pirmas kandidatas į Sūduvos palaikymą. deja, jau kaip ir suėstas :)

  19. 20 Kapsas 2010-07-16 10:01

    Ąsoti,pas mus laukiami visi,bet pries ka nors pasakant reikia pagalvoti,o paskui sakyti. Jei nezinai kaip,kiek laiko ir kokiu budu kuresi senos bei kuriasi naujos fanu grupuotes,tuomet geriau pasidometi,kieno nors paklausti arba isvis patyleti.Nesusidurusiam su tuo labai lengva cia rasineti,isvedineti teorijas,o kaip susiduri su tuo,su visais sunkumais viskas atrodo gana kitaip.Todel daugiau supratimo bei iniciatyvos,beje kodel mes turim isigilinti ka cia kas raso?Tegul ateina pas mus i tribuna,prisijungia ir isreiskia savo nuomone bei mintis,isklausomi buna visi. Beje as pats atvirai pasakius su pavydo seile bei pasgeredamas stebejau Rapido fanu sou. Neina zodziais apsakyt koks buvo aukstas lygis. Pagarba jiems.

  20. 21 earw 2010-07-16 10:24

    Nesuprtantu as trenerio. Kam tas nulinis Esau pagrinde zaidzia. Kuo jis nusipelnes. Jis geriau nezais. Leidziamas i aikste del to ispanai pasaulio cempionai.

  21. 22 Stubras 2010-07-16 11:09

    Man tai padoriausiai siose varzybose pasirode saugai: L.Choa Grande V.Goberasvili Grigaitis ir gynejas Slavickas sudrebines vartu virpsta tolimu smugiu

  22. 23 . 2010-07-16 11:09

    To earw:
    Manau uzsitarnavo vieta pagrinde po rungtyniu su Ventspiliu. Vakar ir Beniusis nesulose – tai ka jis taip pat niekam tikes tavo nuomone?

  23. 24 Stubras 2010-07-16 11:10

    Esau geras zaidejas , ti kkad epizodais gerai suzaidzia o kartais visai nieko neparodo

  24. 25 bronius 2010-07-16 11:13

    Labai juokingas dalykas del Goberasvili-matyt,jam dar nebuvo pagaminta maikute tai su l.chao maike lakste

    – Ant Gogberašvilio maikės parašyta “Lado“ – tokia jo pravardė.

  25. 26 . 2010-07-16 11:13

    O nuosale buvo ar ne, tame epizode kai buvo imustas Suduvos ivartis?

  26. 27 Kuzma 2010-07-16 12:33

    Ar nuošalė buvo sunku pasakyt. Čia jau tik ta pati ginčijama video įrašų technika galėtų atsakyt, o gal net ir trimatis modeliavimas.
    Faktas tik tas, kad šoninis teisėjas iš kart pakėlė vėiavėlę, o aikštės teisėjas gerokai vėliau sušvilpė.

  27. 28 viedras 2010-07-16 14:07

    Nėra čia ką net analizuot. Galima kaltint teisėjus dėl neįskaityto įvarčio, galima kaltint, kad švilpė labiau Rapid naudai, bet nuo to geriau nebus. Komanda tikrai stengėsi, žaidė, atidavė visas jėgas, bet… Nebuvo taktikos, nebuvo jokių derinių, nebuvo gynybos, nebuvo smūgių iš toli. Net kontraatakuot nesugebėjo (kas pernai buvo jų pagrindinis ginklas). Vienu žodžiu kol nebus trenerio, tol nebus ir žaidimo. Jau netgi pradedu galvoti, kad Tauras geresnį trenerį įsitaisė…

    Kalbant apie SS – nereikia norėt, kad jų būtų 500. Juk mes iš Marijampolės – mūsų viso labo 40 tūkstančių, kai tuo tarpu Vienoj gyventojų bent milijonas… Ir taip galima jiems plot už pakankamai gerą palaikymą. Beje – kodėl prakalbot apie jaunimą? Negi ir vyresni negali prisijungt?

    O Kapsas išgąsdino mane – jau buvau pradėjęs ieškoti kur prirašiau nesamonių apie SS :)

    • 29 sawas 2010-07-16 16:03

      Suvalkuose nepilnai 70000 gyventoju , bet uz Wygri balejina tiktrai na dvigubai daugiau zmoniu. Ne gyventoju skaicius esme. Kulturos nera

  28. 30 Kapsas 2010-07-16 14:24

    Jauni ar seni,nesvarbu,svarbu kad butu tikri fanai bei palaikytu komanda visur ir visada. Metai nesvarbu. Nepyk Viedre,sumaisiau. ;)

  29. 31 Rulis 2010-07-16 15:21

    na puodo komentaras velniskai linksmas ;D skaitsiau kokius 5 kartus ,sakau gal tas puodas iskokio durnyno pabeges? kaltina SS kad jiu nera tiek kaip rapido ultru ;DDD nenusteptsiau jei podas kita kart pasivadines katilu apkaltinu SSininkus kad Suduva pralaimejio

  30. 32 voleur 2010-07-16 15:52

    Mažiau reikia krepti dėmesi į kiekvieną durnelį kuris pirmą kartą gal į futbolą atėjo ir dabar nežino kas darosi :) Laukiam dabar a lygos nes į austriją jau tik kaip turistai važiuos :)

  31. 33 111 2010-07-16 16:18

    Video iš žaidimo?

  32. 34 ??? 2010-07-16 16:48

    O kur ir kaip galima prisijungti prie Sūduvos fanų? Ir čia man vienam atrodo ar žiūrovų iš tiesų buvo daugiau nei visada

    • 35 laurenz 2010-07-16 17:37

      Papračiausiai ateit į tribūną, arba galima susitikt ir prieš varžybas ir kartu eit į stadioną, gyvai pakalbėt apie viską, daugiau klausimų galima užduot suduvossakalai.lt

  33. 36 viedras 2010-07-16 17:45

    Sūduvos svetainė rašo, kad žiūrovų buvo 3200. Bet manau kad buvo daugiau, gal net 4000 – visa tribūna buvo užpildyta.

  34. 37 rimvill 2010-07-16 19:18

    Marijampolės “Sūduvos” ir Vienos ”Rapid” dvikovos laimėtojo varžovu bus Staros Zagoros “Beroe”.
    “Šiaulių” ir Krokuvos “Wisla” poros nugalėtojas žais prieš FC “Portadown” iš Šiaurės Airijos arba Akdamo “Karabakh”.
    Tauragės “Tauras” arba Nikosijos APOEL varžysis su FC “Jablonec” iš Čekijos.

    kaip matosi siame etape varzovai galingesni negu sekanciame

  35. 38 minde 2010-07-16 19:47

    man per rungtynes su rapid net norejos persest nuosaliau nuo kaikuriu zmoniu,uz manes sedejo du pagyvene zmones ir absoliuciai visas rungtynes “vare“suduvos,koks tas zaidejas negeras,anas negeras,treneris negeras,neisgirdau gero zodzio komandos adresu visas rungynes,kiti acanai ruke kas 5 nin ir teiseja keike,semkas valge,nesurantu kam isvis tokie zmones eina i rungtynes?o sakalai saunuolei,neduog dieve jai neistiks vetros likimas kada,bus uz keliu metu daug daugiau ju,palaikyciau ir as kartu aktyviai bet finansai neleidzia i visas varzybas eit,tad tik i svarbiausias einu

  36. 39 minde 2010-07-16 21:08

    bisky klaidu priveliau:)klaviatura puliuoja:)

  37. 40 minde 2010-07-16 22:21

    priveliau klaidu bisky:)cia dl to kad klaviatura puliuoja

  38. 42 markito 2010-07-17 12:29

    prisijunkite prie SS geriau

  39. 43 markito 2010-07-17 13:30

    pats ponas pop galėtų ir prie SS prisijungti.

  40. 45 Stubras 2010-07-17 16:59

    Cia dėl Samusiovo: čia tas pats klubas kur V.Liubšiui siūlo žaist?

  41. 46 2 Stubras 2010-07-17 19:16

    Aha, tas pats. tik siulo ne zaist, o treniruot.

  42. 47 Stubras 2010-07-17 21:06

    nu tai nieko klaidele iveliau :)

  43. 48 ponas pop 2010-07-17 21:18

    sveik – štai ir aš sugrįžau po trumpos tremties. rungtynių nemačiau, bet dauguma komentarų labai jau primena tai, ką sakėm pernai po rungtynių su danais. juos apibendrinčiau taip: “žaidėjai plėšėsi iš paskutinių, tačiau nebuvo jokio aiškaus žaidimo plano, todėl jų plėšymasis atnešti naudos negalėjo“.

    suprantu, kad tokie dalykai džiaugsmo nesuteikia. aišku, kad norisi daugiau. tačiau aš vis tik kviesčiau į viską žiūrėti ramiau. realiai, vencevičius pirmą kartą turi normalų sezoną kaip pagrindinis treneris. stebuklai visada džiugina, tačiau juk natūralu, kad pirmi metai visada yra sunkūs. kad ir kaip bežiūrėtum, trenerio darbas yra žiauriai sudėtingas ir reikalaujantis ypatingų žmogaus savybių, ypatingų žinių ir patirties. Todėl sužinoti, ar taps Vencevičius geru treneriu, galėsim po kokių trejų-penkerių metų.

    Aš asmeniškai Vencevičiumi tikiu. Nepritariau Jarmalavičiaus treniravimui – tačiau kažin ar gali tikėtis, kad garbaus amžiaus treneris, nelabai ką nuveikęs, staiga ims rodyti aukštą lygį. Tiesiog negalėjai iš jo nieko tikėtis. Bent jau teoriškai Vencevičius turi visas prielaidas – yra ragavęs normalaus futbolo, žino, kaip futbolas šiandien yra daromas, yra jaunas ir, spėju, rusų nėra vienintelė užsienio kalba, kurią jis moka. Nelabai įsivaizduoju šiuolaikinio trenerio be pvz. anglų kalbos.

    Trumpai tariant, žiūrėkim į priekį ir nesusitelkim per daug prie vienetinių šiandienos rezultatų.

  44. 49 ponas pop 2010-07-17 21:48

    o dėl žiūrovų ir jų įpročių – tai siūlau atsipalaiduoti. stadione vietos užteks visiems. kad tik būtų kas tas vietas užima. ir jei stadionas būtų pilnas, man būtų nusispjaut, kokie žmonės ten sėdėtų ir ką jie veiktų – dėl manęs tegul valgo siemkas, pučia dūdas, o kas nori – dainuoja ultrų dainas. sutinku su viskuo, kad tik stadionas būtų pilnas.

    todėl ir siūlau vieną kartą baigti piktintis žmonių elgesiu – kokia visuomenė, tokie ir stadiono lankytojai. kad ir tos pačios siemkės – ko jūs pykstant ant žmonių, jeigu ir patys žaidėjai, tarp žiūrovų atsisėdę visi tas siemkes lukštena. pavardžių neminėsim, tačiau komandos valdžia futbolistams galėtų pravesti pora gero elgesio viešoje vietoje pamokėlių.

    Ir Sakalus siūlau ramybėje palikti. Niekaip nesuprantu tų, kurie porina apie tai, kad blogą reikalą stadione Sakalai daro – lyg Sakalai būtų koks profesionalus ir gerai apmokamas orkestras.

    Nepamirškit kelių dalykų.

    Viena, kartu su Sakalais Sūduva gavo vieną iš esminių futbolo klubo elementų – visame pasaulyje tradiciniu formatu egzistuojančią organizuoto palaikymo grupę. Nepykit, bet tai, kas buvo prieš tai, buvo labai keistas darinys. Neneigiu tų žmonių nuopelnų klubui – tačiau Sakalai yra naujos kartos organizacija, Sūduvos palaikymą perkėlusi į visai kitą, normalų lygį.

    Antra, Sakalai egzistuoja keletą metų, todėl nereikalaukime kokybės ir mąsto, kurį duoda, pvz., dešimtmečius gyvuojantys rapido būriai.

    Trečia, pamėginkime įsivaizduoti save, GYVAI ŽIŪRINTĮ kiekvienas klubo rungtynes – tuomet suprasime, ką reiškia būti tokios grupės nariu. Nemanau, kad daugelis mūsų galime sau leisti savo gyvenimą organizuoti pagal futbolo klubo rungtynių grafiką.

    Ketvirta, niekas netrukdo įkurti kokius nors Sūduvos Barsukus ar Sūduvos Meškėnus ir gyvai pademonstruoti kaip reikia palaikyti komandą. Kiekvieną kartą kai kyla ši diskusija, čia yra pilna kvietimų jungtis prie Sakalų – tačiau labai abejoju ar jų kritikai net svarsto tokią galimybę. Todėl ir nekviečiu, o siūlau kurti naują būrį.

    Aš nesu Sakalų narys ir nemanau, kad juo kada nors būsiu. Tam yra per akis priežasčių, o ir veiklos klubo labui, manau, turiu per akis. Tačiau pasakysiu tiesiai šviesiai – aš džiaugiuosi ir didžiuojuosi, kad mano komanda turi tuos žmones. Koks skirtumas, kad dauguma jų yra už mane 20 metų jaunesni ir man ne viskas ten patinka – bet patarimų aš jiems nesirengiu duoti. Kas aš toks, kad pamokslaučiau? Tegul jie patys eina savo kelią – su klaidom, su pamokom, su augančia patirtim ir kintančia pasaulėžiūra.

    trumpai tariant – daugiau pozityvumo ir tolerancijos. tiesiog gyvent bus linksmiau.

    • 50 sawas 2010-07-18 09:26

      Pilnas stadionas nieko gero neduoda, jei jama visi tyli ir siemkas valgo

      • 51 sawas 2010-07-18 09:32

        sakyciau tipiskas lietuvaicio postas. Rapid gali tai padaryt , nes ju daug, jie gyvuoja seniai. O mes negalim, nes mes jauni ,musu mazia. Jeigu rapidas butu siemkas valge ,tai jiems nieko pansaus nebutu pavyke sukurt. Jei sakai,kad tegu daro kas ka nori, siemku valgymas nera blogai, tai ko tada noret padaryt kazka panasaus. Nemaza dalis Rapido ultru buvo gerokai virs trisdesimties. Todel baigiam kalbet apie taamziu. Niekas nera tam per senas. Del uzimtumo tai sutinku. Sakai veiklos ir taip daug yra. TAip. Tai reiskia kad fubolas tau is dalies dzin. Todel pono Pop nebus tribunoje ir ar jo ten reikia. Palaikyma sukuria tie,kuriem komandos palaikymas tampa gyvenimo dalim, tai turi buti svarbu. Jei taip nera, tai nieko ir nesigaus. O norint laiko galima rast. Galima ir su seima suderint. Tie patys SS sugeba kazkaip susiderint, Rapidas sugebejo, pietu ketvirta usgeba. reikia tik noret

  45. 52 viedras 2010-07-18 10:17

    O aš 100% sutinku su Pop ir nesutinku su sawu. Tikrai – tegul tik eina žmonės ir gliaudo semkes ar pučia dūdom, negu kad išvis neitų. Manau geriau yra kai stadione susirenka 3000-4000 žmonių, iš kurių didelė dalis su dūdom ir semkėm, negu kad po jūsų šitos diskusijos prie SS prisijungtų keletas žmonių. O, beje, aš garantuoju, kad tų semkių gliaudytojų ir Rapido stadione būna per akis…

    • 53 sawas 2010-07-18 19:35

      tai matai ,kad va dabar tas semkas gliaudo ir stadionas nera pilnas. O kai atvaro chebra mokanti palaikyt savo omanda, tai privaziuoja dar ir sveciu is kitu miestu pajust ta atmosfera.

  46. 54 ponas pop 2010-07-18 10:52

    :) ble totalitarizmas ir komunizmas kažkoks:) arba juoda, arba balta. žmonės yra visokie ir kitaip nebus. grubiai tariant, aš manau, kad eilinių žiūrovų ir organizuotų gerbėjų procentas yra panašus ir ten, ir pas mus. kai pas mus pilnas stadionas rinksis, tai ir sakalų bus keli šimtai.

    o kai kalbu apie amžių – turiu omeny ne žmonių metus, o tradiciją, kai komanda keliauja iš kartos į kartą. tuomet ir santykis yra visiškai kitas. grubiai tariant – Sakalai šiandien lieja pamatus ir tuoj statys namą. O šiandieninių rapido ultrų namas jau seniai pastatytas – jiems šiandien likę tik dekoravimo darbai.

    O linksmiausias kaltinimas apie tai, kad man futbolas dzin:) visiška tiesa – per šitą pasaulio čempionatą supratau, kad futbolas man iš tikro dzin. visiškai dzin. man rūpi tik marijampolės sūduvos futbolo klubas:))) o visam kitam futbolui esu visiškai abejingas.

  47. 55 . 2010-07-18 11:00

    Rapido stadione pamatyt semkiu gliaudytoja tokia pat tikimybe kaip uztikt Rapido ultrasa pucianti duda.
    Galima sia diskusija ir uzbaigt, nes del daugelio zmoniu abejingumo ir ,mano nuomone, netinkamo poziurio i support’izma, tokio organizuoto palaikymo kuri sukure keli simtai Rapid ultru taip ir nebus sukurta Lietuvelej. O gaila..

  48. 56 Niekas 2010-07-18 11:41

    Kiekvienam pasaulio stadione ziurovai renkasi savo palaikymo buda.Vieni – dainuoja, antri – ploja, treti – semkas valgo, ketvirti – geria, dar kiti – dudas pucia. Kiekvienas is situ sirgaliu reikalingas klubui,nes jis butent ateina i stadiona semku gliaudyt(pvz),o ne parke po medziu, vadinasi jam ta komanda rupi. Kas jus tokie,kad sprestumet,jog vienu palaikymo budas yra blogesnis uz kitu? Svarbiausias,kad visus jus vienija vienas dalykas – futbolo klubas. Pritariu nuomonei,kad stadionas butu pilnas ir visi ateje stebetu Suduvos zaidima,o kuo jie uzsiima,jau ju reikalas -gali ir saslykus kept ant laiptu.

    P.S. Asmeniskai semku negliaudau ir alkoholiniu gerimu negeriu, tas 90min ‘veizeju’ i aikste,nes ten svarbiausi ir idomiausi reikalai. Gyvenikime draugiskai,vis tiek norim to paties – kad laimetu Suduva.

    • 57 sawas 2010-07-18 19:36

      nepastebi tendencijos ,akd kai atvaziuoja pvz rapid ultros , tai nemaza dalis ziurovu ateina vien del tvyrancios atmosferos.

  49. 58 mokolai 2010-07-18 11:50

    Paskaitau komentarus ir nežinau, ar verkti, ar juoktis? Kas ir būtų, jei visi Sūduvos sirgaliai privalėtų tapti ultromis. Tokie sirgaliai kaip Pop, Viedras, Griezhtas yra kelis kartus vertingesni uz kelis ultrinius. Gerbiu sakalus, bet as jums protingai patariu – ne sitoje svetaineje ieskokite kolegu, galite papildyti jusu gretas. Cia raso ir taip futbolui neabejingi zmones ir niekur ju agituoti ar nukreipti nebutina.

    Blia, blia – komentuokite rungtynes, o ne siknu issidestymo tribunose schemas.

  50. 59 ponas pop 2010-07-18 14:34

    jo, raukiam temą. jis vis pabunda – nieko tame nuostabaus. kada nors ir vėl išlįs – normali tema. o kad ginčai karšti – tik dar geriau:)

    beje, dabar jau neatrasiu kur tai skaičiau, bet tikrai skaičiau, kad rapido stadione nuo senų laikų buvo ne tai kad siemkės gliaudomos, bet šniceliai ir hamburgeriai dalinami prie tokių didelių bendruomeninių stalų – darbininkiško dalijimosi gėrybėmis vardan. žodžiu, taika ir ramybė.

  51. 61 Anonimas 2010-07-18 17:19

    Semkes gliaudantis nuoširdus žiūrovas, geriau nei susireikšminęs fanas rungtynėse apsilankantis rečiau nei semkių gliaudytojas. Ne visi sakalai masto kaip sawas ir taškas, ne visi “pižonai“ (susireikšminę fanai) mąsto taip kaip puodas. Nereik ieškoti priešpriešos kur jos nėra ar neturėtų būti.

  52. 63 M. 2010-07-18 17:41

    Tai Ekrane kas lieka tada vartininku, Kauneckas? Priminkit kas nors, koks jis kaip vartininkas, matau, žaidęs yra kažkiek.
    arba ieškos kažko naujo.

  53. 64 viedras 2010-07-18 20:26

    Dar liepa nesibaigė, todėl nemanau, kad Ekranas neieškos vartininko…

  54. 65 Stubras 2010-07-18 21:24

    O kada transferiai baigiasi?

  55. 66 2 Stubras 2010-07-18 21:56

    kai liepa baigsisi

  56. 67 vietinis 2010-07-19 10:55

    na vistik del Samusiovo dar klaustukas, jis nerungtyniaus rusyne.

  57. 68 viedras 2010-07-19 10:56

    O tai kas nors iš Sūduvos jam siūlė kontraktą?

  58. 69 mokolai 2010-07-19 11:05

    tiks ir Dedura – liko be klubo ir grizta i Lietuva.

  59. 71 Stubras 2010-07-21 13:20

    Gal kasnors žinot ar per transderių langą naujų žaidėjų dar bus?

  60. 72 žinau 2010-07-21 13:47

    kad nebus

  61. 73 Stubras 2010-07-21 14:42

    Galėtų bent G.Freidgeimas ateit į Sūduvą

  62. 74 griezhtas 2010-07-21 16:21

    as dabar mastau ar reikia to pastiprinimo, nes ta i puolima orientuota schema, be gyneju su dviem atraminiais saugais, naudota varzybose su rapidais, buvo visai grazu, o A lygoje turetu buti ir efektyvu, o ir pagal koncepcija atitiktu suduvos tradicijas…

  63. 75 viedras 2010-07-21 19:31

    Jeigu krašto gynėjai nelakstytų į puolimą daugiau už krašto saugus, tai gal ta puolimo schema ir tiktų, bet dabar gali atsirast nemažai spragų gynyboj. Dar vienas naujas gynėjas nepamaišytų – niekas nėra apdraustas nuo traumų, o ir šiaip nemanau, kad ta pati gynybos linija atžais visą likusį sezoną – vis dėl to Radžius jau arti pensijos… Taip kad koks vienas gynėjas būtų visai neblogai – geriausia būtų, jei atvyktų Jankauskas. O kitos grandys, manau, suformuotos pakankamai neblogai ir stiprint jų nereik. Net ir daug metų akcentuojama problema – žaidimo organizatoriaus nebuvimas – iš dalies išsisprendė – Grande visai neblogai atrodo šioje rolėje.


Comments are currently closed.



Adresas

ponaspop@yahoo.com

Archyvas

Sūduva Flickr'e

Statistika

  • 1,184,489 hits