9: SŪDUVA 0:5 ŽALGIRIS

2013-57

2013-56

2013-55

Atsistokime ir paplokime. Prieš pradėdamas pasakojimą apie Sūduvos pirmo rato pabaigą, pirmiausia norėčiau nukelti kepurę prieš Nerijų Valskį. Ne tik už tai, kad yra žaidėjas, kurio šiandieninė Sūduva nėra verta. Tiksliau – tai yra žaidėjas, kuris yra vertas lošti žymiai geresnėje komandoje. Net ne už tai, kad yra vienintelis, sugebantis komandoje atiduoti vienu lietimu tikslų pasą. Už tai, kad net ir tuomet, kai viskas jau buvo seniai aišku, drąskėsi ir plėšėsi siekdamas pergalės. Taip, kaip šiandien žaidė Valskis yra žaidžiama tik dėl pergalės, o ne dėl kokio nors ten “garbės įvarčio”. Nerijaus Valskio žaidimas buvo vienas iš nedaugelio dalykų, kurie Sūduvoje džiugino nuo startinio iki finalinio švilpuko.

Generalinė išvada. Gerai, o dabar prie reikalo. Šios rungtynės neišvengiamai ir galutinai parodė, kur šiandien yra Lietuvos futbolo avangardas ir tą tolimą tašką, kuriame šiuo metu yra mūsų Sūduva. Tam suvokti net nereikia žiūrėti rungtynių. Pakanka užmesti akį į protokolą ir palyginti, kokie žaidėjai abejose komandose kilo nuo atsarginių suolo. Po tokio pralaimėjimo skaudu ir nejauku, tačiau priežasčių nevilčiai kilti nėra. Nes būtų naivu tikėtis ko nors kito.

Žalgiris – čempionas. Žalgirį mačiau pirmą kartą ir jis tik dar kartą patvirtino mano įsitikinimą, kad šita komanda šiemet ims auksą. Žalgirio žaidimas man labai patiko. Žalgiris yra žymiai toliau, nei buvo Ekranas savo klestėjimo laikais. Ko gero šiandieninis Žalgiris jau galėtų rimtai pasigalynėti ir su FBK (taip pat šio klubo klestėjimo laikais). Matosi, kad Žalgirio mašina dar negroja visa jėga, dar trūksta maksimalaus susižaidimo ir tikslumo paskutinėse atakos stadijose, kartais dar užsnaudžiama gynyboje, tačiau antram kėliny jau atrodė, kad Sūduva lošia su kokia Vojvodina, Red Bulliu ar Rapidu. Tokiais atvejais komandų lygių skirtumas yra toks didelis, kad nuolat apima jausmas, jog priešininkas turi kokiais 3-4 žaidėjais daugiau, nei tavo komanda. Nes priešininkas visur suspėja ir atrodo, kad visuose aikštės kampuose jis turi kiekybinę persvarą.

2013-60

2013-61

2013-62

2013-63

Pirma dalis – visai nieko. Tiesą pasakius, pirmame kėlinyje reikalai atrodė visai neblogai. Galėtum, komentatorių žargoniu tardamas pasakyti, kad “Sūduva tų dviejų įvarčių nenusipelnė”. Taip, įvarčiai kvailoki ir dėl jų gaila, net jei Žalgiris neišnaudojo ir kelių galbūt dar geresnių progų. Įvarčiai griuvo po gynybos klaidų. Pirmu atveju kamuolys nukrito žalgiriečiui prie kojų ir jis stovėjo vienas palei 11 metrų žymę, nes visa Sūduvos gynyba buvo išsirikiavusi vartininkui už nugaros. Antru atveju mane nustebino toji gynybinė sienelė, kuri net du kartus per šias rungtynes buvo išrikiuota kažkaip atsainiai.

Tačiau pirmam kėliny Sūduva gal net turėjo šiokią tokią aikštės ir kamuolio kontrolę ir gan intensyviai puolė. Tad rungtynių schema buvo tiesiog priešinga tai, kurios buvo galima tikėtis. Vietoje to, kad žaistų gynybinį futbolą ir lauktų progos kontratakose, Sūduva kontratakuoti leido Žalgiriui, kuris tą labai sėkmingai darė. Bet kokiu atveju, pirmo kėlinio vaizdas leido viltis, kad net ir du praleisti įvarčiai – dar ne pasaulio pabaiga. Juolab, kad Sūduva antrus kėlinius šiame sezone kaip sykis beveik visada sužaidžia geriau.

Antra dalis – totali neviltis. Deja, taip nenutiko. Antram kėliny viskas stojo į savo vietas. Antras kėlinys visiškai priklausė Žalgiriui, o Sūduva iš esmės atliko statistų vaidmenį. Iš pradžiu net lengviau atsipūčiau pamatęs, kad Žalgiris Sūduvą prie savo vartų užspaudė – juk taip šios rungtynės ir turi vykti. Vadinasi, Sūduva gaus progų kontraatakoms. Deja, buvo pramazinti dar keli įvarčiai ir visi tuo pasibaigė.

Sūduva nustojo žaisti maždaug 60-65 minutę. Ir bent jau man susidarė toks įspūdis, kad žaisti nustojo ne dėl to, kad nukabino nosis ir prarado viltį, ką nors išpešti. Žaisti nustojo, nes tiesiog baigės batareikos. Tad ir vėl galim kraipyt galvas ieškodami žmogaus, kuris Sūduvoje yra atsakingas už fizinį žaidėjų parengimą. Galim tas savo galvas kraipyt kiek norim – tokio žmogaus Sūduvoje nėra. Vadinasi – niekas už tai ir neatsakingas.

Paskutines 20 minučių Sūduvoje iš esmės lošė tik Valskis ir Baranovskis. Dar gal Ugge su Daukša šiek tiek padėjo. Na ir Davidovas – nes jam nelošti tiesiog buvo neįmanoma. O štai Žalgiris varė iki paskutinės minutės ir ypatingo nuovargio šios komandos žaidėjų judesiuose nesimatė. Ir jei teisėjas būtų pridėjęs kokias 30 minučių, Žalgiris greičiausiai būtų ir toliau nemažinęs tempo ir siekdamas 6, 7, 8… įvarčių. Esant tokiems reikaliukams, kažin ar įmanoma tikėtis pozityvaus rezultato. Net garbės įvarčio sunku laukti. Juk negali tas vargšas Valskis vienas visos Žalgirio gynybos sutvarkyti.

2013-59

2013-58

Vienas dalykas, kuris šiandien pyktį kėlė. Kadangi šiemet Sūduva žaidžia taip, kaip galimybės leidžia manęs nepapiktino nei klaidos gynyboje, nei brokas pasuojant, nei penki praleisti įvarčiai. Yra kaip yra ir nieko čia nepadarysi. Tačiau buvo vienas dalykas, kuris sunervino kaip reikiant. Ogi tas Sūduvos jaunimas, kuris aikštėn antram kėliny buvo suleistas. Ar tai buvo perspektyvus jaunimas, teikiantis daug vilčių vieną dieną tapti solidžiais pagrindinės komandos žaidėjai? Nė velnio, tai buvo mėgėjiško mąstymo futbolininkai, kurie aikštėn ėjo tik dėl to, kad Sūduva šiandien apskritai daugiau neturi ką leisti. Patikslinsiu – mėgėjišku mąstymu čia vadinu neprofesionalų požiūrį į savo profesiją, nors čia pat laksto būrys vyresnių kolegų, iš kurių buvo galima pasimokyti dar ant atsarginių suolo sėdint.

Aš suprantu ir nepykstu, kai Kiselevskis ar Daukša daro pozicines ir taktines klaidas. Net jei tokios klaidos baigiasi įvarčiais. Aš tikiu, kad jei taktinės išminties negauni iš trenerių, gali jos prisirinkt tiesiog žaisdamas aukštesnio lygio varžybose. Šiuo atveju iš tikro gali tikėtis, kad su laiku, pavyzdžiui, Daukša išmoks taip užsiimti poziciją, kad neatsidurtų po perdavimo savo saugojamam priešininkui už nugaros.

Tačiau aš nesuprantu, kodėl iš 15 metrų pasuotas kamuolys atšoka nuo Lekecko kaip nuo pušies kamieno, nors joks priešininkas to kamuolio priimti netrukdo. Galbūt aš nesu futbolo profesionalas, tačiau esu tikras, kad kamuolio stabdymas yra pradinių futbolo klasių dalykas. Ir netgi visiškai jaunas žaidėjas, norintis ir ketinantis pasirodyti A lygos varžybose bent jau tokius primityvius futbolo elementus turi mokėti kaip dukartdu. Ir jei ponas Prezidentas bei Visas Trenerių Štabas nežino, kaip išmokyti jaunus futbolistus elementoriaus, galiu duoti racionalų patarimą. Palieki tuo jaunuolius po treniruotės kasdien ir lais spardo vienas kitam kamuolį pora valandų. Paspardys taip mėnesiuką kitą ir išmoks stabdyti kamuolį ne blogiau nei ronaldinjai ar ibrachimovičiai.

Kitas dalykas. Išeina toks Breivė ir Lekeckas pusei antro kėlinio ir yra tokie savimi pasididžiavę ponuliai, kad leidžia sau pėsčiomis iš atakos namo vaikščiot. Lyg būtų medaliais apkabinėti veteranai. Tokį pasivaikščiojimą gali atleist Ledesmai, tačiau vakarykščiams dubleriams? Kai visas rungtynes atlakstę Valskis, Baranovskis ar Daukša spėja ir gynyboj, ir puolime pasimakaluot? Juk tiek du jaunikliai turėjo plėšytis taip, kad bent po geltoną kortelę užsidirbtų! Vietoje to mes matom, kaip krašto gynėjas Ugge rungtynių pabaigoje mauna į patį atakos tolimąjį kraštą ir gauna gerą pasą, bet… skersuoti į baudos aikštelę to kamuolio nėra kam. Nes puolėjas Breivė kažkur varnas skaičiuoja.

Ir keletas sunkių klausimų. Įdomu, ar Atlanto treneris sugebėtų ir iš Sūduvos čempionato lyderių komandą padaryt? O ar tas Dambrauskas iš Kruojos galėtų Sūduvą paversti rimtu kovotoju dėl trečios vietos? O kaip dėl Dariaus Gvildžio? Kol kas komandos vadai mus toliau stebina. Kur šiandien buvo Radžius, Chvedukas, Bagdanavičius? Serga? Traumuoti? Ar netiko kažkokia niekam nežinomam rungtynių planui? O gal tylomis į kokią peržiūrą išsiųsti?

Ar čia mūsų trenerių planas buvo spausti Žalgirį (turiu omeny pirmą kėlinį), ar taip tiesiog netyčia gavosi? O gal tai buvo Žalgirio trenerio spąstai, į kuriuos mūsiškiai pateko, nes jokio normalaus plano tiesiog neturėjo? Lošti prieš Žalgirį pirmu numeriu turint tokią komandą, kokia šiemet yra Sūduva gali tik beprotis.

Kaip jūs manot, kodėl Vitkauskas tik paėmęs kamuolį, iškart jį spirdavo į Sūduvos aikštės pusę? Ogi todėl, kad Sūduvos gynybos linija buvo labai nepatyrusi ir labai nepatikima. Ir dar dėl to, kad paprastai pusė jos kartu su saugais buvo užsiėmusi puolimu. Ar ne dėl to šiandien Sūduva praleido penkis įvarčius, kad komanda neturėjo jokios gynybinės strategijos, paruoštos specialiai Žalgirio puolimui? O gal žaidėjams apskritai niekas nekalbėjo apie tai, kad šiandien sunkiausia misija bus nepraleisti įvarčio?

Pabaiga – Nepabaiga. Gerai. Nenusiminkim. Čia dar ne pasaulio pabaiga. Nepaisant to, kad Sūduvos ateitis kol kas labai miglota. Tačiau tai yra mūsų Sūduva. Ir mes vis viena vaikščiosim į stadioną, ar ne? Nes vienas dalykas, dėl kurio negali priekaištauti daugumai šiandieninės Sūduvos žaidėjų yra pasiryžimas kovoti ir atiduoti visas jėgas aikštėje. Gaila, kad kai kurie kiti solidūs ir pagyvenę ponai nenori šiems žaidėjams pagelbėti tapti ne tik kovojančiais individais, bet ir protaujančia komanda.

>>>

Rungtynių santrauka:

Reklama

60 Responses to “9: SŪDUVA 0:5 ŽALGIRIS”


  1. 1 Medis 2013-04-27 22:32

    Imkit Urboną :)

    • 2 laimis 2013-04-28 09:22

      o koks skirtumas: Urbonas ar Guardiola, jei sudėtį stato Murauskas?

  2. 3 Marcius 2013-04-28 09:35

    Nu ka. Visiskas pravalas Murausko treniruojamos komandos. Gvildys jeigu ben biski turi savigarbos turejo jau vakar po rungtyniu atsistatydinti..

  3. 4 p.o.p. 2013-04-28 10:11

    O kas tada? Trenerio atleidimas po nemalonaus pralaimejimo – kvailas, nors Lietuvoj ir labai megstamas sprendimas. Komanda komplektuojama tam tikriems tikslams pasiekti. Prezidentas juk sake, kad siemet apie medalius negalvojama. Esme – kova kiekvienose rungtynese. Ir ta komanda daro. Jei keiti treneri, butu gerai pries tai atsakyt i klausima, kokio tikslo naujas treneris turetu siekti. Taip butu gerai kad tas tikslas skambetu konkreciau uz “grazu zaidima“

  4. 5 Marcius 2013-04-28 10:44

    Pralaimeti galima.Bet ziurint kokiu rezultatu ir kur? Kas gali prisiminti panasu rezultata A lygoje kad Suduva pralaimetu? Prisiminti toki reza Marijampolej sunku. O kokia zaidimo kokybe? Jegu kas vakar iziurejo kokia nors takta Sduvos zaidime, tam pasiseke. Nebuvo jokio pirmo kelinio o juo labiau antro. Tai viena. Antra. Apie trenerio kvalfikacija ir pasiruosima sezonui kalba zaideju traumos. Jei neklystu pries sezono pradzia Suduvoj buvo traumuoti astuoni zaidejai. Ir dabar traumos kartojasi. Chvedukas, Radzius, Soblinsko jau nematom puse metu. Dauksa ka tik atsigaves po traumos ir t.t. O dar tik pirmas ratas baigesi..

  5. 6 stadionas 2013-04-28 10:49

    Radžius ,Chvedukas , Bagdanavičius – traumos. Nesutinku su P.O.P , kad klubo prezidentas turėtų mokyti , kaip stabdyti kamoulį . Suprantu , kad tai visos eilės trenerių brokas , jie tai ir turėtų taisyti.

  6. 7 fc sc 2013-04-28 11:50

    gvildy lauk nes nuo persikėlimo y nauja stadiona sūduva nėra patyrus tokio sutriuškinimo a lygoj .dar jei ne valskis tai išvis sūduva būtų žaidus kaip kiemo lygio komanda kurie nemate per televizoriu futbolo …valskis per vasaros pertrauka pamatysit išeis jis čia per geras šimtais kartų . o vietoj jo prisims kokiu kiniečių ar korėjiečių kurie išvis visa vaikyste pralanke šachmatus . o čia pirma karta žais futbola . nes sūduvoj niekas nemoka surast gerų žaidėjų . kodėl šauliai randa puolėja kuris rezultatyviausias a lygoj o jo altyginimas kaip kokio daukšos .

  7. 8 Varvalas 2013-04-28 11:54

    Neseniai rašiau, kad tuoj bus blogiau, negu buvo. Vienas blogiau jau įvyko, bet dar ne paskutinis. Ir įvyko tai, kas buvo tikėtina: Lietuvos mastais gera komanda pervažiavo komandą, neturinčią nei taktikos, nei trenerių, gebančių bent elementarią taktiką įdiegti.
    Mane labiausiai “užveda“ vyr. trenerio pasisakymai po rungtynių: maždaug “taip jau įvyko“, “netikėtai anksti praleidome“, “kažkas nepavyko“. Tie “kažkas“, “kažkur“ jau už****. Mes ir patys matėmė, kas įvyko, o treneris privalo aiškinti priežastis, kodėl taip vyko ir kaip jis buvo sukūręs užduotį kitaip žaisti. Supratau, kad Zubas sąmoningai rungtynių pradžioje leido Sūduvai paturėti kamuolį ir atsiverti.
    Manau, kad gynyba ir taip atvira. Pusę pirmojo kėlinio italas lakstė kažkur tarp a la dešiniojo saugo ir a la dešiniojo puolėjo pozicijų, o kas antrą gautą kamuolį atiduodavo varžovams. Būtent iš jo tuščios pozicijos ir skersuotas pirmasis rezultatyvus perdavimas. Urba irgi neblizgėjo. Kitaip ir negalėjo būti, nes nėra kam per treniruotes padoriai mokyti kaip ir kokias pozicijas turi užimti gynėjai. Paaiškinti neužtenka. Būtina šimtus kartų atidirbinėti tipines situacijas. Sienelių statymą irgi priskirčiau prie šios tematikos, bet vis tik pripažinsiu, kad reikia nukelti kepurę prieš žalgiriečius, realizavusius baudas.
    Joks verslininkas dėl savo samdinių apturėjęs 3 gabalus nuostolio, nekeis tų darbuotojų taip, kad dar tiek pat gabalų netektų. Rizikuojantys savo pinigais ir reputacija stengtųsi tuos nuostolius mažinti. O Sūduvos vyr. treneris gi niekuo nerizikuoja – jo mokslo metai neterminuoti ir po pamokų niekas nepaliks.
    Teisingai P.O.P. ai pastebėjai, kad jau daugelį metų niekas komandoje neatsako už “akumuliatorius“. Įsitikinau, kad jie visada sėda pirmąkart išėjus ant natūralios žolės. Dar prieš rungtynes teigiau, kad tai bus nemažas minusas Sūduvai. Jau geriau būtų sulakstę Vilniuje ant Varanavičiaus gumos.
    Komanda absoliučiai yra “šešta“. Prastai, kad šitą vietą visiems laikams išsipirko “Banga“, tai nežinau, kaip abi susitars. Gal reikės Kruoją paliuosuoti?

  8. 9 as 2013-04-28 12:54

    va jusu kovotoju komanda kuria jus taip dziaugites,ir jusu auksinis j
    aunimas

  9. 10 Draugas 2013-04-28 13:03

    Na ir uzpuolet Suduvele :) Tiesa pasakius pirmas kelinys nebuvo toks jau blogas lyginant su kokokia komanda zaidem. Praleistas zioplas ivartis pirmasis… Taigi Suduva stengesi laikyt kamuoli, ir turejo ji, bet zinant Zalgirio gynyba , praeiti paprastai jos nepavyks. Ir jei mano akimis ziurint Valskis, sugeba greiciu paimti bet kuri gyneja, tai praneres, nera kur kamuoli atiduot…matyt kitiems suduviams truksta greicio…Taigi paturejo kamuoli, palakste ir paduso. Zalgiris pradejo tada labiau i musu baudos aikstele lyst, o musu gynyba prasta, truksta ir to senuko Radziaus, ir to pacio Soblinsko.
    Na standartai cia jau kazkiek sekmes reikalas, taip tiksliai pramust A lygoje nedaug kas sugebea. Aisku praleido tuos standartus ir suluzo komanda. Tai realiai zaidem apie 55 minutes.
    O siaip nezinau ko tiketis, kai turime gal kokius 3-4 zaidejus, kurie butu lygus pagal klase su 3-4 Zalgirio zaidejais, o aiksteje tai ju 11 ir dar suolelis yra :) Biudzetu skirtumas gal kokius 5 kartus. Neturim tikro trenerio, neturim braizo, vienu zodziu komanda nesulipdyta, nesukomplektuota.
    O del zaideju : Valskio ir baranovskio pritariu. Baranovskis lakste ir i puolima ir gintis bego, ir vel pult…kiek tik jegos leido. Valskis tikrai is Suduvos bus paimtas, senai maciau Suduvoje toki zaideja, kuris turetu toki uraganini greiti, jau kai bega atrodo su sienom iseis, + turi tikslumo, mastymo. Vienu zodziu gaila bus prarast toki zaideja.
    Nemalonus pralaimejimas, vakar buvau spejes beuzmirsti, kol vakare draugas nepakviete bokaliuko isgert i bara. O ten pries akis sukrauta futbolo klubu atributika, taigi pries akis prasmezavo ir FK SUDUVA puodelis, hmm idomu is kur jie ji gavo :)

  10. 11 p.o.p. 2013-04-28 13:38

    Yra du dalykai – zaidejai ir treneris. Siemet zaidejai is tikro stengiasi, bet, kaip buvo pastebeta, noru ir pastangomis tik taura su dainava gali pervaziuot, nes tu komandu zaideju lygis dar zemesnis. Uz tai ir klausiau – idomu ka Atlanto treneris galetu padaryti su zaidejais, kurie stai taip nori zaisti kaip Suduva. Bijau tik vieno – naujo sanatorijos efekto. Nes dabar toks jausmas susidaro kad sanatorijos efekto esmine priezastis yra taktikos nebuvimas ir zaidejai, kurie galu gale suvokia, kad be taktikos plesytis ir sveikata gadint nera jokios prasmes. Vis viena gauni i kaulus nuo stipresniu komandu – ar plesaisi, ar pescias vaikstai

  11. 12 griezhtas 2013-04-28 13:41

    Nu nedarom isteriju, vistik biudzeto skirtumas yra kartais, plius suduvoj daug jaunu zaideju, o jie su itampa nesusitvarko ko pasekoje ir gaunasi, kad nuo stresu ir itampos uzmirsta futbolo pradziamoksli, kad ir kaip ta kamuoli stabdyti. Ir nera taip paprasta to baziniu futbolu dalyku refleksus sukurti, Baloteli, tikrai geriausi pasaulio treneriai dresiravo, bet ir tam uzeina, kad itampos itakoje bazinius dalykus pamirsta.
    Del trenerio klaidu, tai esmine klaida Ugge kraste ir Urba su Leimonu centre. Centre truko Ugges tiksliu pirmu pasu, nes urba (reiks paziuret statistika isvis ar nors viena tikslu pirma pasa padare), Leimonas gi irgi centro gynejas megejas. Del taktiku ir strategiju, tai jos igyvendinamos tiek kiek varzovas jas leidzia igyvendinti, o zalgiris dabar yra labai stiprus, kaip minejau anksciau kitos komandos nuo zalgirio nepasikrove triuskinamai tik todel, kad su jomis zaidziant zalgriui pritrukdavo paskutinio paso, vakar ta paskutini pasa jiem jau sekesi padaryti.
    Taip, kad susitaikom, kad musu komanda siemet yra vidutinioke ir nevaidinam baisiai nustebusiu, kad komanda turinti 4 kart didesni biudzeta, musu komandai su vidurio gynejais megejais uzkrove 5 golus, tai yra normalu, stebuklai tikrai nevyks kiekvienose varzybose.
    Nepamirstam kiek pernykste komanda su pavardem subalansuotom aukso emimui, zalgirui pralaimejo, siemet buvo geriau, nes bent jau kazkas draskesi ir stengesi.

  12. 13 griezhtas 2013-04-28 13:44

    to pop, prie liubsio tikrai buvo taktika ir strategija, bet vistiek buvo sanatorijos klestejimo metai.
    Atlanto trenerio savo kisenej turi motyvacija, kad jei gerai zaisit galesit keliaut zaisti i rusija su milijoninem algom.

    • 14 klimas 2013-04-28 14:03

      Jau kelinti metai isvada viena- sukuriam sanatorines salygas o rezultatai tik prasteja. Tai kas turi ir gali priversti zaidejus aiksteja visa save atiduoti??

  13. 15 hmm 2013-04-28 13:56

    Itariu, kad per komanda yra plaunami pinigai, gal karts nuo karto sulosiama lazybu punktuose. Savininkas negerbia komandos, jam ji tik zaisliukas su kuria gali daryti ka nori, aisku proto ribose, taciau jis joje turi diktatoriaus vaidmeni. Visas tas bejegiskumas, neprofesionalus valdybos poziuris i sporta ir pati kluba paveikia zaidejus ir pavercia juos sanatorijos gyventojais. Jiems dingsta motyvacija, o kodel dingsta as kitu paaiskinimu neturiu.

  14. 16 p.o.p. 2013-04-28 14:19

    griezhtas – sutinku su daug kuo ka rasai. Nesutinku tik del konkreciu rungtyniu taktikos ir strategijos. Jei tiek su Tauru, tiek su Zalgiriu losi vienodai, tai ir galesi sakyt – ‘tauras leido zaist, o va Zalgiris – ne’.

    As galvoju taip. Jei prie Zalgiri tegali isstatyt labai silpna gynybos linija, tai apie koki puolima galima isvis galvot? Kaip taip gali but – gynyba silpna, o krasto gynejai nuolat i puolima jungiasi? Taigi jiems turi but isakyta savo vietu nepalikt ir geriau centro gynejams padet, o ne puolejams. Kitas dalykas. Juk jei tokia jauna ir nepatyrusia gynybos linija turi, tai gal tada prie kiekvieno gynejo dar po sauga pastatyt reikia? Nes dabar taip ir likp neaisku ka Basicius, Kiselevskis, Brokas ir Lekeckas veike: vidury pralaimejo, gynejams nelabai pagelbejo, puoleju pasais irgi nemaitino.

    Gal losiant su Zalgiriu taktika galejo but: ginames visa komanda ir losiam ant lygiuju, o jei pasiseks – musam ivarti kontrataka? Juk pirmas kelinys puikiai parode, kad Zalgiris tokio rungtyniu plano labai nenorejo. Jie atsitrauke, o musiskiai ir uzkibo ant to kabliuko. Ir jei pries pozicini Zalgirio puolima ginantis visa komanda dar buvo sansu atsilaikyti, tai pries Zalgirio kontras – jokios vilties su tokiais nepatyrusiais gynejais.

    Antras kelinys ir vel be galvos sulostas. Vel chaotiskai pulta i puolima ir leista Zalgiriui isibegeti, vietoje to kad butu numusta sparta ir ramiai laukta savo progos.

    Va cia ir yra visa beda – Suduva lose taip kaip siule Zalgiris, o ne taip kaip su tokiu varzovu butu patogu zaisti paciai Suduvai

  15. 17 p.o.p. 2013-04-28 14:28

    Post Scriptum: siulau palikti Murausko tema ramybeje. Jau seniai ji yra issemta. Yra zmones kurie savo pinigais islaiko komanda, o kad jie neturi noro ja kurti naudamiesi siuolaikiskais metodais – mes cia nieko nepadarysim. Pasidziaukim kad komanda isvis yra.

    Geriau kalbeti tik apie futbola, kuri aikstej matom. Nes zaidzia treneris ir komanda, o ne Murauskas. Nezinau LT klubu vidaus, bet toks jausmas kad tik Zalgiris normalia ir siuolaikiska vadyba turi. Net Ekranas ir tas, speju, gerokai atsilieka.

  16. 18 diletantas 2013-04-28 15:04

    del V.M. Klubas paskelbęs, kad šių metų biudžetas yra apie 1 mln lt.visi žino, kad iš UEFA už pernai metus Sūduva gavo apie 200000 euru. Lygiai taip pat žinome, kad klubą remia ir savivaldybė. Pagal Šiaulių ar Tauragės pavyzdį žinome, jog savivaldybės “įmerkia“ standartiškai 200000-300000 litukų. Visa matematika. Kas gali paneigi, kad V.M. pinigų klube šiemet iš viso nėra ir anas tevaidina “šikantį katiną“ ? bet tai neesminis dalykas.
    mane papiktino kitkas- aikštėje rungtyniauja nuliniai arba minusiniai daukša, ugge, “machmudas“ (legionieriai) ir rezultatas “ant akiu“- penkios barankos. Tai gal geriau butu leisti zaisti vietinius jaunuolius i tas pozicijas, kurie per sezona apsimtrintu ir kazkas gautusi? del puolejo papildomas pastebejimas- ar matete kada kas, kad sitas “puolejas“ aplenktu bent viena varzovu gyneja? jei jau ji pagal zaidimo stiliu lyginam luksiui, tai luksys dar bent uz ji greitesnis buvo. viskas.

  17. 19 Anonimas 2013-04-28 15:11

    Na, žaidimas tikrai buvo blogas, bet jei ką paguos, globali savaitė buvo irgi savotiška – Bayern Barcai sukalė keturis, vakar Liverpoolis Newcastlui 6. Nesakau, kad mums “nepasisekė“, ką turėjo gaut, tą ir gavo, tiesiog va, būna tokių mačų. Žaidė jie tragiškai, bet lošėm su stipriausia A lygos komanda ilgalaikėje perspektyvoje (nežinau kodėl, bet tikrai nustebsiu, jei Atlantas baigs sezoną medaliuose. Jokio racionalaus argumento tik nuojauta, kad gali sulūžt finansiškai ar kaip kitaip). Manau ir Žalgiris buvo labiau motyvuotas, nes galvojo, kad reikės pasidraskyt dėl pergalės. Vilniuje netikiu, kad tiek prasileisim. Čia labiau į ateitį komentarą rašau, nes su rungtynių pastebėjimais beveik visais sutinku. Buvo labai blogai.

  18. 20 hmm 2013-04-28 15:44

    P.O.P realiai as murausko tema ir palieku, bet sneka ejo apie tai, kodel komanda tampa sanatorine. Cenzuros nera, tad jei kyla toks klausimasneina nutyleti realiausios priezasties. Teisingai pastebejo Diletantas, se sezona suduva gyvena is praejusiu metu uzdirbtu pinigu ir savivaldybes paramos.

  19. 21 Anonimas 2013-04-28 16:05

    neskaiciuoju ne savo pinigus, bet nepamirskite, kad nemazai tu UEFA pinigu Suduva isnaudojo dar pernai, metu pabaigoje.
    Ir taip bus siais metais.

  20. 22 Remis 2013-04-28 17:10

    Greiti čia visi svetimus pinigus skaičiuoti :) UEFA pinigus dažnas klubas išnaudoja tais pačiais metais (gi pernai visi Ledesmos, Lukšiai, Beniušiai ir Eliošiai ne grynu oru ir vandeniu buvo gyvi). Kiekviena savivaldybė skirtingai skiria klubams, tai reiktų žiūrėti į realius Marijampolės skaičius, o ne remtis Tauragės ar Šiaulių praktika. Yra tokių savivaldybių, kurios tik 100 tūkst. duoda, yra tokių, kur 3 mln. :)
    O apie žaidimą ir rezultatą, tai galiu tik pakarototi, ką sakiau po rungtynių su Tauru (berods), kad ne Tauras yra atskaitos taškas, pagal kurį galima vertinti realų komandos pajėgumą. Sulaukėt atskaitos taško, ir matot, ko komanda verta.

  21. 23 p.o.p. 2013-04-28 17:27

    Taip, Remi, sudetinga chebra tie suvalkieciai. Toks jausmas siais metais apima, kad greitai Suduva bus panasioj padety kaip Tauras ar Banga. Tik abejoju ar tiek pat zmoniu i stadiona vaikscios, kaip pas jus, nes net vakar buvo vargani 800

  22. 24 hmm 2013-04-28 17:33

    Jei bus dialogas tarp komandos ir ziurovu – susirinks tas stadionas net ir didziausioje duobeje. Bet beda, kad to dialogo nera.

  23. 25 Kvedaras 2013-04-28 18:19

    labiausiai patikus Gvildžio frazė iš spaudos konferencijos: “Galbūt kažkur kažko nedadirbom“

  24. 26 stadionas 2013-04-28 18:41

    Ir man norisi paskaičiuoti svetimus pinigus. Manau , kad V. M. turi ne tik “Sūduvos“ vadžias savo rankose , bet ir savo verslą , iš kurio nemažus pinigus kiša į futbolą . Nemanau , kad aš ar kuris kitas iš mūsų tam ryžtumės . O jei ir duočiau milijoną , tai ir norėčiau kažko už tai . Bet pagalvokim , kad pinigų reikia ne tik futbolui , bet ir verslui . Na , sutapo tokie metai , kai reikia permainų komandoj , bet būtinos ir investicijos į verslą . Jos ateityje , gal būt , atneš pastovų garantuotą pelną { jeigu taip iš viso būna}.Štai ir reikia pasirinkti , stiprinti verslą , ar viską sukišti į futbolą. Gal metams ar porai susilpninus vienas pozicijas , užsitikrinti verslo ir komandos ateitį ? Beatodairiško pinigų kimšimo į komandą pavyzdžių – daugiau negu reikia . Paskutinieji – “Vilnius“ , “Vėtra“ , “Kaunas “ … Marijampolės futbolo donorus galima suskaičiuti ant vienos rankos pirštų . Ir tai nykščio neprireiks. Todėl aš asmeniškai labiau linkęs jiems melstis , o ne keikt . Bent jau ne viešai. Mes jau truputėlį išpaikom. Tokių sąlygų futbolui Lieyuvoje niekur nėra . Visa tai ir mūsų vaikams ir anūkams . Ir tai nenukrito iš dangaus. Tai darė tas pats V.M. su kompanija, bent tai reikėtų vertinti . Ir niekada mūsų komanda neturės tokių pinigų , kokius surinks Vilniuje ar net nuskurdusiam Panevėžy. Tai , aišku , tik mano spėlionės , kurios , gal būt , ir neatitinka tikrovės . O gal…

  25. 27 p.o.p. 2013-04-28 19:30

    Na nelabai su tavim sutikciau. Didelis klausimas kur galingesniu verslu yra – Marijampolej ar Panevezy. Vien Arvi ko vertas. Kitas klausimas, pvz, galetu but apie tai kiek Marijampole is stadiono statybos uzdirbo – juk uz europinius pinigus state. Bet man tai yra neidomu.

    Dalykas paprastas – jei kazkas nori islaikyt futbolo kluba, vadinasi tam kazkam to reikia. Del kazkokiu priezasciu. Todel nematau ne maziausio poreikio jausti kazkoki begalini dekinguma. O jeigu kazkam kazkas nepatinka – gali uzrakint stadiona ir lost be ziurovu.

    Visko komandos gyvenime gali nutikt. Svarbiausia – tureti plana klubo vystymui. O to Suduvoje nera. Todel naudoti vietini jaunima delto kad ner pinigu legionieriams – nera jokia ilgalaike strategija. Sugalvos VM kitais metai 3 mln Suduvai duot ir visas tas jaunimas vel keliaus atlikti amzinu dubleriu vaidmens. O nuspres VM spjauti i Suduva – ir neliks tos Suduvos. Stai kokia yra kaina kai klubo gyvenima uztikrina vienas zmogus, o ne siuolaikiskai sukurta organizacija, kuri ir be to zmogaus galetu klubo gyvenima toliau test.

  26. 28 gedas 2013-04-28 19:49

    Mikaldos pranašystė teigia, kad greitu laiku Sūduvos treneriu bus Urbonas, o jo asistentu Gvildys.

  27. 29 p.o.p. 2013-04-28 20:23

    Na jei Mikalda teisi – bus labai idomu. Gaila kad nepadejo priglaust ir kitu sunu-palaidunu, pvz., kruojos-siauliu gruzino:)

  28. 30 anonimas 2013-04-28 20:39

    nebus cia Urmono – jis protingas zmogas

  29. 31 stadionas 2013-04-28 20:51

    Iš stadiono statybos Marijampolė neuždirbo , kiek gavo iš Europos , kita tiek patiems reikėjo surinkti . Statė tie ,kurie ir surinko tą reikiamą sumą , o tai ką uždirbo , kaip rėmėjai vėliau per kelis metus ir atidavė klubui . Tai tokia matematika , kiek nutuokiu.Na ,o jei ,kaip misliji , V.M. nuspręs spjauti į futbolą , tai tikrai nieko neliks . Ne be jo šią dieną nieko kito ir nėra. VIP’ as , kaip matome , pilnas , bet jei prireiktų rimtai “ imti “ komandą , tai , manau , neliktų nė vieno . Tik V,M. Nesu jo advokatas , bet taip jau yra. Pinigų duodančių , ir tai sunku rasti , o kad ,apart savo biznio , dar ir šitą naštą temptų, norinčių vargu ar atsiras . Taigi , valgykim , kas patiekta.Kai bus derliaus metai , gal bus kitaip.

  30. 32 hmm 2013-04-28 21:15

    Del Urbono butu dziugi zinia. Gal sustatytu komanda normaliai ir paruostu kovoms.
    O jei V.M paliktu komanda, netikiu jog neatsirastu tu kurie noretu paremti ja. Pagalvokit, turim stadiona, treniruociu aikstyna, manieza- turim viską ko reikia klubui gyvuoti, negi jie liktu nenaudojami? nee, taip tikrai nebutu. Net Kruoja surenka padoria komanda kur miestelis beveik jokios pramones neturi, o ir stadionas juokingas. Norinciu investuoti ir perimti komanda tikrai atsirastu. Mantinga ar Arvi paskutiniu metu tikrai puikiai tvarkosi ir investuoja milijonais i verslo pletra ivairiose salyse. Tai butu potencialus investuotojai, Cia tik pasvarstymas, bet pripazinkit, teigti, kad Marijampole liktų be futbolo su visa geriausia Lietuvoje infrastruktura yra tiesiog absurdiska.

    • 33 akva 2013-04-30 11:22

      o koks čia verslas turėti klubą Lietuvoje? Atributikos beveik neparduodi, bilietų – beveik ne, už TV transliacijas pinigų negauni.. Nebent dar užsikabini iki antro atrankos rato Europoje. O jeigu ne? Ir baigias verslas tiek Mantingai, tiek Arvi, tiek bet kam kitam

  31. 34 Remis 2013-04-28 21:27

    hmm, Kaunas be aukščiausio lygio futbolo irgi atrodo absurdas, bet yra ir ne vienerius metus. O Pakruojo komanda ant vieno žmogaus laikėsi ir matom kokioje situacijoje yra atsidūrusi. Subyrėti gali praktiškai bet kurią akimirką. Pavyzdžiui, jei į Taurės finalą pateks Atlantas (tada Kruojai nuplaukia UEFA pinigai).

  32. 35 griezhtas 2013-04-28 21:33

    to hmm paziurek kiek kaune besidraskanciu ir norinciu paremti ir suburti kokia rimtesne futbolo komanda?
    Ir nereikia rodyt pirstais i kitus, kad atsirastu kas prisireikus paremtu suduva, geriau pasakyk kiek pats butum pasiryzes investuoti i komanda be VM? Isstenetum 2000lt ar vistik investuotum i auto ar alu?
    Net vilniaus zalgiris esantis vilniuje kur galybe stipriu imoniu, kur stipri ir moderni vadyba ir t.t. is eiliniu remeju susirenka 700 tukst.lt, kitkas savivaldybes 3mln ir UEFA pinigai, tai kiek moderniom vadybom pagal tave galima surinkti 15 kartu mazesneje marijampoleje?

    • 36 carlos 2013-04-28 22:18

      kad ant dienų topsportas generaliniu tapo rėmėju, ko tais abejoju kad tik už 700 000 plius 2ia rei6kia, kad visi kiti nieko i6 vis neduoda…

      • 37 p.o.p. 2013-04-28 22:31

        Carlos, speju kiek pervertini lietuvos verslu nora sporta remt. Abejoju, ar viena kontora tokia suma mestu ir dar futbolui

      • 38 carlos 2013-04-28 22:45

        nemoku atsakyti, bet unibetas mesdavo ir daugiau…

      • 39 akva 2013-04-30 11:24

        carlos, vienu nuliu padauginai..
        kažkada unibetas davė tik 400 000, bet tai tarptautinė kompanija, vienok

  33. 40 p.o.p. 2013-04-28 22:08

    Kaip cia pasakius – 700 000 lt is remeju futbolui Lietuvoje yra didziulis pasiekimas. Ir esu tikras, kad taip yra tik geros Zalgirio vadybos deka. Butent del to Zalgiris yra siandien produktas, kuri sekmingai gali remejams pardavinet. Ir toks rezultatas pasiektas per pora metu. Dabar isivaizduok kad aplinkybes susiklosto palankiai ir Zalgiris pvz prasimusa i Europos lygos grupiu turnyra (ka padaryt nera taip baisiai sunku). Tuomet mineta suma kitais metais gali patrigubeti.

    O dabar dar karta atsidaryk Suduvos svetaine ir pagalvok kaip kokiai padoriai tarptautinei bendrovei reiketu pardavinet va taip atrodanti kluba. Iskart gautum atsakyma “megeju mes neremiam“

  34. 41 p.o.p. 2013-04-28 22:12

    P.S. o va jei Suduva sudarytu galimybe savus 2 proc. mokesciu klubui pervest, tai dauguma musu dar daugiau klubui atiduotu ne pirsto nejudindami

  35. 42 minde 2013-04-28 22:20

    bet man keistai skamba,stadionas ir maniezas statyti uz europinius pinigus,bet murauskas elgias su jais kaip su savo nuosavybe,paaiskinkit man nesuprantanciam kam priklauso visas komplekas?

    • 43 p.o.p. 2013-04-28 22:35

      Kompleksas berods yr viesoji istaiga. O siaip tai paklausk pats saves ka pvz savivaldybe su juo veiktu? Juk islaikymas ne taip mazai kainuoja. Cia kaip krepsinio arenos – visur privatus verslas valdo, nes tokiu namu valdymas kainuoja

  36. 44 griezhtas 2013-04-28 22:32

    Nu taip 700 tukst is remeju lt futbolui yra Lietuvos salygom daug, bet tai… tik tauro bangos biudzetu regionai, didziausiam ekonomiskai stipriausiam Lietuvos mieste, o ir komanda legendine ir potenciali teorine rinka – vilnius didziausia.
    O jei remejams pritraukti uztektu tik gero internetinio puslapio butu labai paprasta, aisku suduvos dabartinis puslapis atbaidytu bet koki rimtesni remeja, nes kazin ar noretu susideti su diletantizmu kvepiancia komanda, bet is potencialaus remejo poziciju nematyciau didelio skirtumo tarp normalu funkcionalu puslapi turincios komandos ir puiku bei modernu puslapi turincios komandos, kur kas svarbiau potenciali rinka ar kita potenciali reikalinga nauda.
    Velgi gryztant prie Lietuvos aktualiju, dar reiektu paskaiciuoti, kas naudingiau atsiena, ar gera vakarietiska vadyba su savo kastais ir santykinai daugiau remeju, ar jokios vadybos (minimalus kastai) ir remejai is komandos prezidento draugu rato.
    Apie testinuma ta pati kalba, kur didesnis testinumas ar zalgiryje 80% priklausomam nuo garbes prezidento, kurio galios savo ruoztu priklausomos nuo savivaldybiu rinkimu rezultatu, ar kapse, kur komanda 80% priklausoma nuo VM, kuris jau priklausomas nuo savo verslo rinkos salygu.

  37. 45 p.o.p. 2013-04-28 22:42

    Tavo palyginimuose as balsuoju uz zalgiri, nes ta komanda eiliniai zmones karta jau isgelbejo. Tai reiskia kad jie turi veikiancia sistema kaip isgyventi ir be garbes prezidento, o dabartiniai veiksmai tik rodo jog ir toliau judama ta linkme. Suduvos gi likimas panasus i FBK – nenores arba negales Murauskas Suduvos remti ir jos net Sekmadienio lygoje nebeliks.

    O minedamas tinklapius ir turejau omeny kad jie nera vien fasadai. Abieju tinklapiu isvaizda byloja klubu poziuri i futbolo versla ir, galu gale, i gerbejus.

  38. 46 Draugas 2013-04-28 22:46

    Nebuvo ten visi europiniai pinigai. Murauskas turbut nemazai investavo i tas statybas, ar tik ne jo imones ir state?
    Vilnius yra Vilnius, sitiek zmoniu, sitiek imoniu, dar Zuokas ten kiek numeta tu pinigu. Bet juk didzioji dalis pinigu plaukia i Vilniu, net musu mokesciu moketuju juk seda i Vilniu o ne i Marijampoles savivaldybes kasas. Ir nieko cia neprivaidinsi, yra keletas dideliu imoniu Marijampoleje, bet jos visos nemanau kad nori dalyvauti tokiuose dalykuose. Tad turim ka turim…Visad visi rekia kad butu cia tu remeju, perimtu komandos valdyma, o kai ateina metas, tai dingsta kazkaip visi. Ateitu kiti zmones vel netiktu kazkas, butu sudaryta grupe velgi rektume kad negerai sprendzia klausimus. As nezinau jeigu yra norinciu ir daug protingu zmoniu, manau tikrai butu galima prisijungt ir tobulint, gerint sistema, niekas nepyktu o tik dziaugtusi.
    Beje turejo sezono pradzioje savivaldybe susitikima su komandos remejais, valdytojais. Kiek pinigu skyre nezinia.

  39. 47 griezhtas 2013-04-28 22:55

    As noriu pasakyt, kad ta strategija kuri tinka kaimo parduotuvelei, netinka akropoliui ir atvirksciai. yra galybe nuansu del kuriu zaglirio strategija netinka suduvai, pradedant nuo tikslines rinkos dydzio, baigiant vidines migracijos tendencijomis. Yra ka galima ir reikia perimti is zalgirio, bet tikrai ne viska.

  40. 48 Draugas 2013-04-28 22:59

    Nu tai aisku kaip diena kad geriau 5 tokie kaip V.M remtu komanda nei kad vienas. Bet juos surast reikia sugebet, ner toj marijampolej daug oligarchu kad metytu simtus tukstanciu ant pazaidimu.
    Nu as manau kad ir kokia but gera administracija, nepadidintu ji Suduvos biudzeto nei 20%. Vien del to kad lyginant mazas miestas. Vidutines suinteresuotos imones gal sumestu po 5-10k lituku. O kiek tokiu butu? Nemanau kad viskas taip paprasta, o kad kluba paimtu Kauno, Vilniaus, seichai mazai vilties. Mazi mastai pas mus

  41. 49 UCCM 2013-04-29 00:25

    Kary, nenusišnekėk. Unibetas niekad nedavė tokios sumos.

    POP. O jei manęs paklaustų: kaip manai, koks A lygos klubas turi mažiausiai šansų užsilenkti, atsakyčiau – Sūduva.

  42. 50 Valdas K. 2013-04-29 00:39

    “Sūduva“ nuolat deklaruodavo, kad ji niekam neskolinga. Mano kantrybė trūko ir skelbiu, kad skolinga bent jau man. Ir jau metai praėjo, kai taip yra. Užtat oficiali interneto svetainė atrodo super mėgėjiškai. Keista, kai žmonės nesugeba atsiskaityti už mažą atlyginimą, bet sugeba pasirinkti juokingai nevykusius legionierius. Daugiau labai daug komentuotinų dalykų nenoriu, nors pasakyti – liežuvis pats verčiasi.

    • 51 yla 2013-04-29 06:21

      Siulyciau pop tamstai detaliau pasidometi kas islaiko futbolo kompleksa. Tada gal kazkiek nuomone pasikeistu..

      • 52 p.o.p. 2013-04-29 09:07

        Tiesa pasakius, man tai nera idomu. Kaip ir neidomu klubu biudzetus skaiciuot. O jei pats zinai, tai ir parasyk vietoje ta, kad mistinius pasiulymus dalintum:)

  43. 53 j 2013-04-29 08:26

    Kas naudojasi, tas ir išlaiko. Pradėjom nuo futbolo, baigėm nuo to kas kiek kam skolingas ir kas už nuomą moka. Gal ties tuo ir pabaikim, nes pasirodo tikrai apie pinigus geriau nekalbėt.

  44. 54 Varvalas 2013-04-29 09:42

    kai neturime ką pasakyti apie futbolą, tai imame skaičiuoti pinigus arba komentuoti komentatorius. Ale kai aikštėje nelieka ir to futbolo, tai …

  45. 55 Kuzma SS 2013-04-29 10:09

    Nu jau ir nusivažiavo diskusija… Ne mums, gerbiamieji, reikia dėliot finansines strategijas, ne mums aiškinti verslininkams “ta remk, tą nupirk, ten neinvestuok“. Būtent dėl to jie ir verslininkai – žino kur eina, žino, ko nori, žino ką daro. O koks gali būt normalus verslas iš Lietuviško futbolo? Kokia gali būt visos A lygos futbolo tikslinė grupė? Iš viso per visą Lietuvą turbūt nesusidarytų 100 tūkstančių. O kiek iš jų Marijampolėj? Mieste, kur iš viso gyventojų nėra net 45 tūkstančių…
    Apskritai, Lietuvoje visi, kas bent kiek domisi futbolu, labiau žino apie kokios nors Barselonos, Realo ar Čelsio bėdas (arba pastaruoju metu atsiranda kažkokių Bayernų Borusijų gloryhunterių), nei apie tai, kiek ir kokių komandų apskritai žaidžia Lietuvos A lygoje. Taigi, paaškinkit verslui, kad apsimoka merkti šimtatūkstantines sumas į nulinę rinką? Dirbu reklamos srityje, taigi žinau, kiek kainuoja pasiekiamumas įprastose medijose. Nuoširdžiai sakau – pats į Lietuvišką futbolą merkčiau savo lėšas tik nesitikėdamas jokios naudos. Tik iš meilės. Tą ir iš esmės ir darau važinėdamas paskui komandą ir tikrai jau nesitikėdamas finansinės grąžos. Tik tiek, kad mano galimybės ne tokios kaip VM, ar kokio nors Vilniaus savivaldybės politiko.
    Vat todėl, VM reikia gerbti už tai. Sakykit kaip norit, nedaug yra tokių žmonių, kurie gali sau leisti išlaikyti tokį nuostolingą darinį, kaip futbolo komanda. Bambėkit dėl to, kiek jis žaidžia trenerį, bet ne todėl, kad jis apskritai yra. Bent jau tokia mano nuomonė

    • 56 Kuzma SS 2013-04-29 10:16

      P.S. čia kalbėjau apie sąžiningą versla – be jokių Romanovo, Breikšto ir kitų “investuotojų“ į pardavinėjamų žaidėjų kontraktų “versliuką“, ar dar blogiau – lažybų versliuką. Gal todėl iš dalies ir reiktų sutikti su UCCM, kad ko gero Sūduva viena stabiliausių A lygoj. Nes nesam Kruoja, nesam Atlantas su šiandieniniais neaiškiais rėmėjais ir planais artimiausiai ateičiai. Nesam ir tas pats Žalgiris, kuris, vis tik pernelyg priklausomas nuoe vieno ir pasakyčiau nestabilaus rėmėjo – Zuoko mero kėdėje.

  46. 57 Remis 2013-04-29 10:35

    Spėčiau, kad visą infrastruktūrą bent jau didžiąja dalimi Marijampolės savivaldybė ir išlaiko. Užtenka penkių minučių, kad, pavyzdžiui, sužinotum, kad savivaldybės biudžetinė įstaiga “Marijampolės futbolo centas“ už bazės nuomą 2012 metais sumokėjo 190 tūkst. litų. Pati Marijampolės sporto valdymo sistema “labai įdomi“, bet ja pirmiausia patys marijampoliečiai ir turėtų susirūpinti :)

  47. 58 Varvalas 2013-04-29 10:42

    “Kisa, kam tau pinigai, tu juk fantazijos neturi“, – garsioji Ostapo Benderio frazė iškilo po vieno personažo kalbos perlų spaudos konferencijoje: “Nieko nepadarysi“, “Gaila, kad jos šiandien tokios gavosi“, “Galbūt, kažkur kažko nedadirbome“.

  48. 59 baby showers 2013-05-17 06:01

    I am genuinely happy to read this webpage posts which consists of
    plenty of valuable data, thanks for providing these kinds
    of data.

  49. 60 Bridgett 2013-09-19 13:07

    Piece of writing writing is also a fun, if you be acquainted with then
    you can write otherwise it is complicated to
    write.


Comments are currently closed.



Adresas

ponaspop@yahoo.com

Archyvas

Sūduva Flickr'e

Statistika

  • 1,184,149 hits