World Cup: V serija

2014-91

Užpraeitą postą pradėjau keistoka Adidas nuotrauka. Sakiau, kad toje fotosesijoje žymūs futbolistai rankose laiko “kažką kruvino”, turėdami omeny savo širdį (apie tai kalba ir šios serijos šūkis). Skandalui kilti užteko vienos dienos. Lucas Podolskis internete prasitarė, kad fotosesijos metu futbolininkai laikė ne “kažką”, o tikrą karvės širdį! Ir jį, ir Adidas iškart užsipuolė kovotojai už gyvūnų teises. Ir sportininkai, ir sportbačių gamintojas iškart puolė teisintis. Tik, bėda, pasiteisinti sunku. Juk jei Emilia Clarke seriale “Sostų karai” galėjo panašioje situacijoje valgyti ne tikrą arklio širdį, o raudonu padažu apipiltą guminuką (nuotrauka viršuje), kodėl sportbačių gamintojas negalėjo išsisukti panašiu būdu? Štai dabar ir šaiposi iš futbolininkų: “jie sako, kad per Pasaulio čempionatą atiduos savo širdį, tačiau nuotraukose tiesia ne ją, o niekuo dėto ir nekalto gyvulio organą?” Viešųjų ryšių požiūriu – tai lengva katastrofa. Ypač turint omeny, kad Adidas – oficialus PČ rėmėjas. Bet palikime jų milijonų dolerių vertės problemas jiems patiems.

Jau pasakojau apie tai, kaip lenktyniauja ką tik paminėtas Aidas ir Nike, kuris PČ rėmėjų sąrašuose nefigūruoja. Panaši “diskusija” vyksta ir tarp super-limonadų. Situacija identiška – Coca Cola yra PČ rėmėjas, o Pepsi Cola – ne.

Coca Cola sako, kad šiam čempionatui skirta reklamos kampanija – didžiausia per visą šio prekės ženklo istoriją. Visko gali būti. Pliusą Coca Colai galima dėti už tai, kad savo reklamą pagrindė tikromis istorijomis ir dėmėsį kreipė ne į futbolo žvaigždes (kurios kartojasi visuose klipuose, lyderiaujant Messi ir Ronaldo), o šio pasaulio vargšus, kurių pilna kiekviename planetos kampelyje.

Štai įžanginis klipas, kuriame pasakojama apie futbolo komandas Japonijoje, Rytų Europoje, Amazonės regione ir Palestinoje.

O jei norite lįsti giliau – štai čia rasite Coca Cola kanalą Youtube, kuriame sukrauta didžiulė krūva dokumentinių filmukų apie vieną iš svarbesnių Coca Cola kampanijos dalių – po atkampiausius Žemės kampelius vežiojamą pasaulio čempionų taurę.

Kitas Coca Cola projektas, kuriuo ir vėl mėginta įtraukti viso pasaulio futbolo mėgėjus pavadintas “Happiness Flag” (“Laimės vėliava”). Kas tai yra, galima suprasti iš žemiau pateikto filmuko.

O projekto esmė – pagaminti futbolo aikštės dydžio vėliavą, kuri būtų lyg mozaika sudėliota iš nuotraukų, atsiųstų futbolo mylėtojų iš viso pasaulio. Kažką panašaus, tik mikroniniu mąsteliu, prieš keletą metų mėgino daryt Kalnapilis, kai krepšinio fanų veidus dėjo ant savo alaus skardinių. Aišku, užmojo ir rezultato nė lygint nėra ko.

Tuo tarpu Pepsi nuėjo numindžiotu takeliu ir surinko būrį žvaigždžių. Pepsi nufilmavo dar vieną brangų ir linksmą klipą, kuris mažai kuo skiriasi nuo standartinių panašaus stiliaus reklamos kūrinių. Greičiausiai mėgino taisyti reikalą, papildydama klipą interaktyviu turiniu – klipo metu pasirodo ženkliukai, kuriuos paspaudus galima gauti papildomų siužeto išplėtojimų. Deja, tie plėtojimai nieko naujo klipui nesuteikia ir atrodo panašūs į dalykus, kuriuos Pepsi lygio prekės ženklai darydavo prieš 2-3 metus. Nuobodu.

Tiesa, ne taip nuobodu, kaip Citroeno atveju. Prancūzijos rinktinės oficialus rėmėjus nesugebėjo ne tik susižvejoti futbolo žvaigždžių, bet net ir padorios reklamos agentūros nerado. Todėl jų PČ klipas – banalus nesusipratimas.

Kiek geriau atrodo tepalų gamintojo Castrol pareiškimas. Tepalistai gavo dvi žaigždes – futbolininką (Neymar) ir šoferuką (Ken Block). Kuris iš jų garsesnis – jums spręsti. Idėja buvo visai nebloga – kas geriau lošia futbolą: Neymaras kojomis ar Ken Block automobiliu. O štai  rezultatas – gan vidutiniškas. Faktas, šis klipas gerokai nusileidžia tam, ką Ken Block, ekstremalų rūbų kompanijos DC Shoes įkūrėjas, išdarinėja automobiliu be futbolo kamuolio. Įvairiose pasaulio vietose sukurti filmai apie tai (Gymkhana serija) yra vieni žiūrimiausių Youtube filmų. Tad pažiūrėkit ir įvertinkit. Pirmas bus Castrol, Neymar ir Ken Block filmas Pasaulio čempionatui, antras – penktoji Gymkhana serija, kurioje Ken Block vienišas blaškėsi po San Franciską.

.

Na o pabaigai pasiūlysiu jums dar vieną nesusipratimą, už kurį atsakingas Samsung ir jo telefonas Galaxy S5. Samsungas taip pat atsivežė pilną mikroautobusą žvaigždžių, tačiau vietoje įprastinio stadiono ar braziliškos gatvės, suleido juos į 4 minučių trukmės fantastinio filmo siužetą. Galim būti tikri, kad šis reklaminis klipas kainavo daugiau, nei visa Lietuvos kino “industrija” išleidžia per metus. Toks jau tas Samsungas – pinigų netaupo ir iš paskutiniųjų stengiasi, kad reklamoje tas “netaupymas” akivaizdžiai akis badytų. O jei ir to jums bus mažai, galite aplankyti Galaxy 11 komandos svetainę – dedikuotą tų futbolistų-ufonautų komandai. Ten taip pat visokių žaidimų rasite. Pavyzdžiui, galėsite įsidėti savo video į Ronaldo skafandrą.

Post Scriptum. Kai jau buvau baigęs šios dienos komplektą, netyčia radau dar vieną – šviežią (kad ir kaip būtų keista turint omeny prekės ženklą) McDonalds klipą. Jis man taip nustebino ir nudžiugino, kad nutariau geriau pabaigti juo, o ne Samsungo armagedonais. McDonalds jau anksčiau pristatė PČ skirtą interaktyvų projektą, o štai dabar – mestelėjo puikų klipą, įrodantį, kad apie futbolą galima kalbėti ir neišleidžiant milijonų bei nesamdant futbolo įžymybių. Sakyčiau, vienas geresnių šio Pasaulio čempionato filmų. Padėkokime McDonalds ir už tai, kad sugebėjo savo klipe neparodyti nė vieno sumuštinio.

Reklama

3 Responses to “World Cup: V serija”


  1. 1 Mental 2014-06-05 12:53

    Na super. Is kur tiek informacijos surinkta? ir ne tik kad surinkta bet ir puikiai sudeliota. Atrodo kad ponas P.O.P yra vaiksciojanti enciklopedija

  2. 2 p.o.p 2014-06-05 14:14

    bičiuli, šiais laikais yra vienas puikus patarėjas – Ponas Guglas:) Jis viską žino, į bet kokį klausimą atsakys.

  3. 3 Mental 2014-06-05 22:22

    Taigi vel savo darzo zinios. U21 lose atrankines varzybas pries Moldova, ir sansu nedaug turejo. Nepanasu kad per kokia 5-8 metus galetume pasiekti toki lygi, kad butu jau galima tiketis pergaliu ne tik pries Latvius, pries kuriuos irgi nedaznai laimim, bet ir patekimo i Euro cempa. O sis faktas visai nedziugina. Nepaisant visko U 21 komandoje zaide 3 suduviskiai: Bagdanavicius, Grigaravicius ir Kisilevskis, o dar Chvedukas pagrindineje rinktineje. Tai sitie zaidejai forma tikrai pagerins, o ka likusi komanda veikia? Tikiuosi taip pat intensyviai treniruojasi.


Comments are currently closed.



Adresas

ponaspop@yahoo.com

Archyvas

Sūduva Flickr'e

Statistika

  • 1,183,744 hits